Permalänk
Medlem

Kinnarps kontrossstol

Hej

Jag har en lite äldre modell av en kinnarpsstol som blivit över och ger gärna den till behövande.
Armstöden är lite slitna och stoppfunktionen funkar sådär, kan säkert fixas av någon händig.

Om någon kan hämta den redan i eftermiddag kommer det prioriteras. Annars kan det ta ett tag innan jag kan mötas upp.
Stolen finns söder om Södervärn i Malmö.

Annons var uppe innan i hop om att hitta en behövande student men det gick inte så bra, så nu blir det första bästa.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift

Fan att man bor i Örebro

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Kan hämta imorgon förmiddag om ingen annan nappar då min gamla IKEA stol har spelat ut sitt kort.

PMa mig om det skulle va aktuellt

Permalänk
Medlem
Skrivet av drexler:

Kan hämta imorgon förmiddag om ingen annan nappar då min gamla IKEA stol har spelat ut sitt kort.

PMa mig om det skulle va aktuellt

Jag vet inte om jag kan imorgon. Får återkomma om jag kan då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av imo:

Jag vet inte om jag kan imorgon. Får återkomma om jag kan då.

Absolut hör av dig när det eventuellt skulle passa eller om det inte alls funkar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej,

Om det inte har löst sig med föregående medlem så kan jag komma och hämta stolen när som helst över de närmsta dagarna så länge du ger mig 30 minuters förvarning. Skickar mitt telefon nummer genom pm.

Permalänk
Medlem

Stolen gavs till Drexler idag. Avslutar annonsen.