Permalänk
Medlem

Inväntar själv en brödrost och min iPhone 7 Plus Mattsvart 128gb.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kräft-Birger:

Väntar på en JBL Extreme-högtalare, blev denna efter många timmars efterforskande om trådlös högtalare av bra kvalitet.

http://m3.idg.se/polopoly_fs/1.635264.1460721301!imageUploader/2515610638.jpg

Har en likadan, du kommer bli riktigt nöjd : D

Permalänk
Medlem

Min Tobii EyeX blev upphämtad av UPS idag. Med lite tur är den framme imorgon men det är nog att hoppas på för mycket. Värt att vänta på hursomhelst 🤓

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Skrivet av Storage Jar:

Min Tobii EyeX blev upphämtad av UPS idag. Med lite tur är den framme imorgon men det är nog att hoppas på för mycket. Värt att vänta på hursomhelst 🤓

http://www.tobii.com/imagevault/publishedmedia/d5vu2w7w00xexxvkeoeq/Web_Images_EyeX_2660x1280.jpg

Hoppas du inte har för stor skärm bara, jag blev förvånad då jag i efterhand förstod att den funkade som bäst på max 24-tums skärmar. Blev lite halvdallrigt på 27-tummare och gick inte alls på 40-tummare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gymrattan:

Hoppas du inte har för stor skärm bara, jag blev förvånad då jag i efterhand förstod att den funkade som bäst på max 24-tums skärmar. Blev lite halvdallrigt på 27-tummare och gick inte alls på 40-tummare.

Jaså, det låter ju inte bra. Har 27" och det ska den ju klara enligt specen. Håller alla 27 tummarna och hoppas på det bästa

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Skrivet av Storage Jar:

Jaså, det låter ju inte bra. Har 27" och det ska den ju klara enligt specen. Håller alla 27 tummarna och hoppas på det bästa

Så länge du inte sitter alltför långt från skärmen så...

Permalänk
Medlem

Jag går och väntar på nya hjälmen, nästa vecka förhoppningsvis!

Permalänk
Medlem

En Soulines Kubrick DCX på väg hem.

Permalänk

Väntar in iPhone 7 Gagatsvart 256 GB som tydligen landar på utlämningsstället i morgon

Permalänk
Medlem

Bland annat:

Permalänk
Livsnjutare 😎

Köpte en MacBook Pro 13" Retina (2015) utav @willeykk här på forumet
Väntar på att se hur det går med "Appleifiering" denna gången.. (var 6år sedan sist..)

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk

är det någon som vet vad postnord håller på med? är det någon slags strejk på gång? gjorde en beställning förra veckan som skickades men lämnade aldrig staden som det skickades ifrån, enligt kollinr så låg det där och har legat där nu i snart 1 vecka. tog kontakt med postnord och de skulle undersöka vad som hänt med paketet, men det var ett tag sedan nu. tog kontakt med säljaren och bad att de skulle höra av sig med vilket de gjorde utan resultat. de skickade då ett nytt paket men nu verkar samma sak ha uppstått med det paketet. vad har hänt/händer?
har aldrig någonsin haft problem med posten förut och stället som jag beställde ifrån brukar det typ bara ta 2 dagar(ibland tom 1 dag) innan man har paketet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på en ny stol till datorhörnan, efter lite läsande om alla olika stolar samt mätningar där hemma fick det bli en sådan här http://www.maxgaming.se/racing-series/dxracer/racing-gaming-c...

Får se om den passar mig eller ej när den är monterad!

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 3600 GPU: Asus Strix 1080 8GB Moderkort: MSI B450 Gaming Plus Max RAM: 32GB Corsair Vengeance 3600MHz LP Chassi: Phanteks Eclipse P400 Svart Fönster Kylare: be quiet! Pure Rock 2 HDD: 1TB Samsung 7200RPM SSD: Samsung Evo Basic 840 120GB, Samsung 850PRO 256GB x2

Permalänk
Medlem

väntar på att zalando ska skicka paketet som jag beställde i tisdags...

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

är det någon som vet vad postnord håller på med? är det någon slags strejk på gång? gjorde en beställning förra veckan som skickades men lämnade aldrig staden som det skickades ifrån, enligt kollinr så låg det där och har legat där nu i snart 1 vecka. tog kontakt med postnord och de skulle undersöka vad som hänt med paketet, men det var ett tag sedan nu. tog kontakt med säljaren och bad att de skulle höra av sig med vilket de gjorde utan resultat. de skickade då ett nytt paket men nu verkar samma sak ha uppstått med det paketet. vad har hänt/händer?
har aldrig någonsin haft problem med posten förut och stället som jag beställde ifrån brukar det typ bara ta 2 dagar(ibland tom 1 dag) innan man har paketet.

tror du har för liten brevlåda dom vill ju inte dela ut post längre

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Hedersmedlem

Har blivit en beställning på ett 5.0-paket. Väntar ivrigt till nästa vecka. Tråkigt nog kunde jag inte beställa denna vecka då jag är ny på jobbet och behövde utnyttja tiden där så mycket som möjligt.

EDIT: Insåg vad oklart det blev varför jag inte kunnat beställa i veckan. Högtalarna levereras ju till dörren, så man behöver kunna vara hemma i ett spann om 2 timmar för att ta emot dem

Permalänk
Medlem

Helgens impulsköp från Ebay och Tradera.

• Speak & Spell (1981) + cd singeln "New Life"
• A Broken Frame (1982)
• Construction Time Again (1983)
• Some Great Reward (1984)
• Black Celebration (1986)
• Music for the Masses (1987)
• Violator (1990)
• Songs of Faith and Devotion (1993)
• Ultra (1997)
• Exciter (2001)
• Playing the Angel (2005)
• Sounds of the Universe (2009)
• Delta Machine (2013)

Samtliga studioalbum ( CD ) av Depeche Mode väntas hamna i en brevlåda nära mig i slutat av månaden. Och sen är det bara att börja lite smått att se sig om efter cd singlarna med allt vad det innebär.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

blev en Microsoft Wireless Adapter V2 för 399:- igår.

Ska bli skönt att kunna strema till TVn utan en 10m lång HDMI-sladd.

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

Beställde ny säng i helgen. Cortina Royal 180x200

Valde dock en trägavel istället för tygklädd, och delad bäddmadrass istället för hel då det är rent ut sagt förjävligt att ha 180 breda underlakan.

Permalänk

Beställde ny grill i fredags. En Kamado Big Joe.

Enligt postnord ska den komma fram imorgon. Jag hoppas detta stämmer

Permalänk
Medlem

Inte den bästa filmen i serien.

Men då jag har dom tidigare filmerna ( dock inte "Paranormal Activity: The Marked Ones" då den inte på något sätt har något med dom tidigare filmerna att göra ) på Blu-Ray så blev det inte bättre att jag köpte den här. Allt för att få en hel komplett pentalogi. Hur dålig eller bra filmen/filmerna må vara.

För jag hoppas verkligen att den här blir den sista.
Får vara slutmjölkat på konceptet nu.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

Väntar på skärm till grabbens telefon som jag ska byta. Sjukt imponerade flyg som inte landat på 6 dagar. Måste vara väldigt långt från Kina till Sverige.

2016-10-12 14:00:58 【8】Despatched to overseas (Country code: SE)
2016-10-12 15:38:51 Arrive at Airport
2016-10-12 14:00:00 【SESTO】Transit to Air Transit Centre
2016-10-11 15:35:00 Hand over to airline
2016-10-10 14:00:00 Received from Customer
2016-10-09 10:32:07 Successful departure from warehouse

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Har blivit en beställning på ett 5.0-paket. Väntar ivrigt till nästa vecka. Tråkigt nog kunde jag inte beställa denna vecka då jag är ny på jobbet och behövde utnyttja tiden där så mycket som möjligt.

EDIT: Insåg vad oklart det blev varför jag inte kunnat beställa i veckan. Högtalarna levereras ju till dörren, så man behöver kunna vara hemma i ett spann om 2 timmar för att ta emot dem

http://www.ljudfokus.se/bilder/dynavoice-challenger-m-65-ex-v4-black-50-paket-basta-kop-2014.jpg

Jag har ett par Dynavoice Challenger M65EX sen några år och måste säga att jag är jäkligt nöjd med dem! Väldigt prisvärda

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk

Klickade hem Bluedio M2 från Ebay, får se hur de är

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av jemtegrannen:

Meddela gärna hur du tycker ljudkvalité och passformen är! Har själv velat testa ett par blåtands inearlurar från ebay

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Skrivet av frizzy10:

Meddela gärna hur du tycker ljudkvalité och passformen är! Har själv velat testa ett par blåtands inearlurar från ebay

Det ska jag absolut göra! beräknad leverans 11 nov - 15 DEC! men den som väntar på något gott.. .

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av jemtegrannen:

Det ska jag absolut göra! beräknad leverans 11 nov - 15 DEC! men den som väntar på något gott.. .

Absolut, en av prylarna jag väntar på från kina (kabel hållare för mobilladdaren) har en uppskattad leveranstid på 29-46 dagar men den kostar också en bråkdel av likvärdig produkt i Sverige.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på min 6TB HDD som jag beställde förra veckans tisdag. Otroligt långsam service. Den fanns på lager hos leverantören då jag beställde och jag ska själv hämta den vid butiken men inget ännu.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

@frizzy10 @jemtegrannen
Kan rekommendera mina Awei A920bl från eBay annars.
Negativa jag funnit är, förutom placering av batteri, att
blåtanden kan störas ut om man har två enheter synkade
samt om man skymmer batteri/sändare. Men för $9.99 är dom ok.

#16416899

Visa signatur

Intel i5 6600K | Be Quiet, Pure Rock! | Asus Z170 Pro Gaming | Asus GTX 1070 Strix Gaming | HyperX 16 GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Samsung 850 Evo 250GB | Skärm: Samsung S27D390H | Chassi: Fractal Design Define R4 Black
Spelnick: Jernhand