Battlefield 1 med Geeks Gaming – spelkväll, stream och tävling!

Permalänk
Melding Plague

Battlefield 1 med Geeks Gaming – spelkväll, stream och tävling!

Lanseringen av Battlefield 1 är igång och nu är det dags att inta slagfältet. Geeks Gaming premiärspelar med en fullmatad helkväll för alla.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Riktigt kul! Jag kommer så snart Origin krånglat klart ... 1h 58 min ...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Nu hänger jag inte med..

Skulle inte Battlefield 1 lanseras 21/10 och för Early Enlisters 18/10?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Icte:

Nu hänger jag inte med..

Skulle inte Battlefield 1 lanseras 21/10 och för Early Enlisters 18/10?

Jepp, men dem med Origin Access (40kr/mån) kan spela en pre-releaseversion från idag och i 10h totalt.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Avstängd

Origin Access är jag intresserad utav, tyvärr finns det inte så många spel man inte redan har :P...enda spel som man är sugen på är det nya NFSU...andra spelen är ''meh''

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av Fisken1986:

Origin Access är jag intresserad utav, tyvärr finns det inte så många spel man inte redan har :P...enda spel som man är sugen på är det nya NFSU...andra spelen är ''meh''

Men har man inte redan förbokat BF1 så sparar man ju också 10% på själva spelet så det i stort sett går jämnt ut

Permalänk
SpelClockers

Härlig, vad roligt! Jag kommer tyvärr inte vara med och spela, men kommer att sitta i chatten och tjöta lite!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk

Gött att kolla på
För trött för att lira själv atm. Får bli mer imorn kväll för egen del.

Permalänk
Medlem

När får vi veta vinnaren?

Permalänk
Medlem

@Kofläsk: Undrar jag med, mest nyfiken på att veta ifall spelet jag gissade på var rätt.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Kofläsk:

När får vi veta vinnaren?

Skrivet av andn:

@Kofläsk: Undrar jag med, mest nyfiken på att veta ifall spelet jag gissade på var rätt.

Vinnaren är utsedd och kontaktad, men har tyvärr inte svarat än. Väntar med att avslöja vem som kammade hem skärmen tills dess.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Vinnaren är utsedd och kontaktad, men har tyvärr inte svarat än. Väntar med att avslöja vem som kammade hem skärmen tills dess.

Var vinnaren någon som öppnade ett konto här endast för tävlingen?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Icte:

Var vinnaren någon som öppnade ett konto här endast för tävlingen?

Säkert någon rage-quiittande campare!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Inte då, men nu för tiden så finns det både hus, bil, jobb och barn att ägna tid åt innan man kan kolla till privata meddelanden, tätare mellan tillfällena var det för en 10-12 år sen.

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]