Xtrfy lanserar spelmus ihop med Heaton

Permalänk

@Rixxz
Hahah!
Dagens garv

Permalänk
Medlem
Skrivet av XHI:

Har du testat den vita? Det är annat gummi men tyvärr är det inte "antisvett" beläggning på den. Tog ett tag innan min hand vande sig. Jag har nu haft min vita Rival i 7 månader utan att gummit på högersidan nötts bort. Den svarta tog det runt 1 månad innan det var synligt slitage, 2 månader - ett hål...

Denna mus har "antisvett" beläggning men liknar väll mer deathadder, fast kostar ca 1/10 del av vad rival kostar vet dock inte vilken sensor den använder.
Länk: http://www.ebay.com/itm/4000-DPI-7-Buttons-LED-Optical-USB-Wi...

Skrivet av 900-Mange:

Skulle nog kunna bli en ny favorit, ser ut att vara ruggigt lik deathadder i ergonomin!

Här är en mus som är väldigt lik Deathadder fast kostar 1/10 del av razers variant.
Länk: http://www.ebay.com/itm/4000-DPI-7-Buttons-LED-Optical-USB-Wi...

Tycker Razers möss inte är värda mer änn kanske 200-300 max i sverige.

OT: Kostar på tok för mycket, 799 jaja man får väll betala 500 för heatons autograf xD

Permalänk
Skrivet av Oaktree:

Här är en mus som är väldigt lik Deathadder fast kostar 1/10 del av razers variant.
Länk: http://www.ebay.com/itm/4000-DPI-7-Buttons-LED-Optical-USB-Wi...

Hehe ja den ser verkligen ut som en rakt-av-kina-kopia

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av Oaktree:

Denna mus har "antisvett" beläggning men liknar väll mer deathadder, fast kostar ca 1/10 del av vad rival kostar vet dock inte vilken sensor den använder.
Länk: http://www.ebay.com/itm/4000-DPI-7-Buttons-LED-Optical-USB-Wi...

Man kan alltid köpa kinasaker, problemet med mig är att jag inte vill dö av att sensorn ballar ur med min låga sens Rivalen är den mus som passar mig bäst i alla fall, fan... saknar den när jag skriver om den, så len, så snäll, rolig, eller vänta nu.. pratar vi om datormöss? trodde det handlade om rivalen hemma... x)

Skämt och sido Rivalen är allt jag vill ha i en datormus och kommer inte byta om den inte går sönder <3

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem
Skrivet av 900-Mange:

Hehe ja den ser verkligen ut som en rakt-av-kina-kopia

Japp fast sett till vad man får till priset så är det ju ganska oslagbart ifall man gillar deathadder

Skrivet av XHI:

Man kan alltid köpa kinasaker, problemet med mig är att jag inte vill dö av att sensorn ballar ur med min låga sens Rivalen är den mus som passar mig bäst i alla fall, fan... saknar den när jag skriver om den, så len, så snäll, rolig, eller vänta nu.. pratar vi om datormöss? trodde det handlade om rivalen hemma... x)

Skämt och sido Rivalen är allt jag vill ha i en datormus och kommer inte byta om den inte går sönder <3

HAHA kanske var rivalen hemma, sidospår xD

Jo rival ser ut att ha en bra form jag menar att den har en högre rygg, sett till andra möss, använder själv clawgrip och ser ut att vara bra till detta, varit inne på att skaffa en fast problemen med gummin har gjort att man avståt.

Haha kan bli lätt att missförstå när man pratar om en mus och gummin xD

Permalänk

@Oaktree:
Frågan är bara vilken kvalite den håller med tanke på hur mkt det klagas på Razer...

Permalänk
Medlem
Skrivet av 900-Mange:

@Oaktree:
Frågan är bara vilken kvalite den håller med tanke på hur mkt det klagas på Razer...

Jo kvaliten kanske inte är i klass med logitech t.ex., har själv testat en den har "antisvett" behandling som funkerar rätt bra, klicken är rätt destinktiva, alltså lite hårdare mus klick än t.ex. mx 518, scrollen fungerar bra, själva scroll klicken är också lite hårdare att klicka, tycker själv det är ganska bra då man inte klickar på scrollen av misstag som vissa möss har en tendens att göra. Sido knapparna känns väll lite svampiga, klicken låter också en del mer än t.ex. logitech. men sett till priset så får man en helt fungerande mus, som man kan plocka isär och använda till nått projekt ifall man så skulle vilja

Permalänk
Medlem

Vad spelar det för roll överhuvudtaget om Heaton har varit med och bestämt hur den ska se ut? Möss är nog det mest personliga med hela omgivningen runt en dator så det spelar absolut noll roll. Jag använder hellre någon annans utstyrsel på google chrome/firefox än att behöva anpassa mig till en mus som någon annan tycker är bra. Gör någon bra ifrån sig i t.ex Battlefield eller varför inte CS:GO, frågar någon här vilken mus personen använder då?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av Defeat^:

Allt det här "utvecklad tillsammans med heaton/scream helt efter deras önskemål" är så bullshit. Skalet på både xtrfys och finalmouse ju köpta från redan befintliga Kinesiska OEM-möss. Riktigt B att de inte ens formgett musen själva

Skickades från m.sweclockers.com

Vad jag kan se efter Xtrfys senaste instagram inlägg ( https://www.instagram.com/p/BMENhvUgT7y/?taken-by=xtrfy ) så ser man klart och tydligt att det är deras egen mold/design.