Permalänk
Medlem

Descent: Underground

Upptäckte idag att det kommit, efter bara sju års väntan, ett nytt Descent!!!

Det verkar ju dessutom riktigt fett!!! En värdig uppföljare, verkar det som iaf, har inte hunnit testa ännu pga tidsbrist.

Någon annan som tycker detta är årets spelsläpp och kommer spela det?!

https://descendentstudios.com/

http://store.steampowered.com/app/360950/

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Inaktiv

Amen tjenare! Hoppas det är bra nu! Ska kolla in lite gameplay sen...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Entusiast

Holy crappamoly!

Var är köp knappen? Me want! Me want!

Permalänk
Medlem
Skrivet av necrodude:

Holy crappamoly!

Var är köp knappen? Me want! Me want!

På Steam? Det kostar €28 för EAC.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av necrodude:

Holy crappamoly!

Var är köp knappen? Me want! Me want!

jag tjackade det direkt från dem, kostade $29,99 USD

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk

Backade det här spelet i kickstarterfasen och har följt utvecklingen sedan dess. Descent 3 var det första spelet jag köpte själv och spelade. Mycket nostalgi för mig på grund av det. Har dock inte så stora förhoppningar på det här spelet, men det är nog bra för det är alltid bättre att bli positivt än negativt överraskad. Har spelat en del under året som gått men tyckt att kartorna/banorna varit lite väl trånga för min smak. Men det ska bli spännande att se hur allt blir.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baradet Funkar:

Backade det här spelet i kickstarterfasen och har följt utvecklingen sedan dess. Descent 3 var det första spelet jag köpte själv och spelade. Mycket nostalgi för mig på grund av det. Har dock inte så stora förhoppningar på det här spelet, men det är nog bra för det är alltid bättre att bli positivt än negativt överraskad. Har spelat en del under året som gått men tyckt att kartorna/banorna varit lite väl trånga för min smak. Men det ska bli spännande att se hur allt blir.

Coolt. Descent 3 spelade jag väldigt mycket, men 1 & 2'an har jag inte varit mycket för ärligt talat så jag hoppas det nya blir lite mer som 3'an (dvs, inte bara gruvgångar utan lite mer fritt), och det verkar det ju bli med tanke på trailern där. De jobbar dock på singleplayer-kampanjen som jag hoppas mest på. Hoppas även det finns utrymme att skapa egna expansioner osv, men såpass populärt lär det väl knappast bli så det blir något större moddande om det blir lika bra som det ser ut så kommer det iaf bli väldigt bra

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750