Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

Du är ett dygn sen tror jag; den slutade precis...

menar du att jag satt å stirrade, inte på nedräkningen till rean, utan till reans slut? /cry

Permalänk
Medlem

Du missade inte mkt............om inte du är/var ute efter billiga led-lampor till lyan eller deostick upp till 50% rabatt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nickecs:

menar du att jag satt å stirrade, inte på nedräkningen till rean, utan till reans slut? /cry

Ja.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av nacud:

Du missade inte mkt............om inte du är/var ute efter billiga led-lampor till lyan eller deostick upp till 50% rabatt!

Skrivet av L'ombra:

Haha gud vad hemskt

Var ute efter en billig ssd å ett nätagg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nickecs:

menar du att jag satt å stirrade, inte på nedräkningen till rean, utan till reans slut? /cry

Tack!!!
Vissa människor har bara en naturlig talang att underhålla, det där gjorde min arbets natt bättre iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SUMITOMO:

Det är väl rätt uppenbart att det är fel pris.

Väldigt uppenbart men man kan ju hoppas.. Kul o se deras bortförklaring sen .. Slut hos leverantör trots det står 100+ på lagerindikatorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av captur605:

Väldigt uppenbart men man kan ju hoppas.. Kul o se deras bortförklaring sen .. Slut hos leverantör trots det står 100+ på lagerindikatorn

Dom har rätt att annulera order pga fel "prismärkning". Pratade precis med dom och de är deras danska leverantör som satt priset i euro som orsakat problemet.

Permalänk
Mattecoach

@Nickecs:

Synd, det fanns ju faktiskt både nätdel och SSD i rean som var helt okej. Crucial MX300 för så lågt som 2:40 kr/GB...

Permalänk

Mailade med "Datapryl" igår angående min beställning av NZXT Kraken X31 som blev annullerad. Såhär skrev dom:

"Vi hade 10st på lager till utförsäljning, de tog slut inom loppet av några minuter.
Tyvärr kan inte din order ligga kvar eftersom vi inte vet om de kommer in igen, om de kommer in igen kommer utpriset vara ett helt annat tyvärr."

Jag skrev innan att jag ville låta min order ligga kvar tills att de fått in fler men det gick inte. Tycker hela grejen känns lurt, tror det är ett "knep" för att komma upp på populära listor så som Prisjakt. Men vad vet jag!

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TheMuffinMan:

Mailade med "Datapryl" igår angående min beställning av NZXT Kraken X31 som blev annullerad. Såhär skrev dom:

"Vi hade 10st på lager till utförsäljning, de tog slut inom loppet av några minuter.
Tyvärr kan inte din order ligga kvar eftersom vi inte vet om de kommer in igen, om de kommer in igen kommer utpriset vara ett helt annat tyvärr."

Jag skrev innan att jag ville låta min order ligga kvar tills att de fått in fler men det gick inte. Tycker hela grejen känns lurt, tror det är ett "knep" för att komma upp på populära listor så som Prisjakt. Men vad vet jag!

Lär ha samma danska leverantör som exemplet ovan.. Troligen kommer ingen av oss få någon billig kraken

Permalänk
Avstängd

@Infinity_90:

Sa de vad som skulle hända med beställningarna?

Permalänk
Medlem

Någon som köpte något på kompletts rea?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheMuffinMan:

Mailade med "Datapryl" igår angående min beställning av NZXT Kraken X31 som blev annullerad. Såhär skrev dom:

"Vi hade 10st på lager till utförsäljning, de tog slut inom loppet av några minuter.
Tyvärr kan inte din order ligga kvar eftersom vi inte vet om de kommer in igen, om de kommer in igen kommer utpriset vara ett helt annat tyvärr."

Jag skrev innan att jag ville låta min order ligga kvar tills att de fått in fler men det gick inte. Tycker hela grejen känns lurt, tror det är ett "knep" för att komma upp på populära listor så som Prisjakt. Men vad vet jag!

Compliq hade samma rea igår. Sålde dem för 125kr men det är slut där också.

Med frakt och moms slutade det på 250kr men billigt ändå.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem

@Banco: Konstigt då dom hade 102st i lager när jag beställde ;p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Någon som köpte något på kompletts rea?

Skickades från m.sweclockers.com

Köpte denna för 649:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jocke83:

Tack!!!
Vissa människor har bara en naturlig talang att underhålla, det där gjorde min arbets natt bättre iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Hehe varsego, den bjuder jag på

Skrivet av PuMaH:

@Nickecs: Synd

Synd, det fanns ju faktiskt både nätdel och SSD i rean som var helt okej. Crucial MX300 för så lågt som 2:40 kr/GB...

Okej, men det var synd. Tur att det kmr fler reor, dock så vågar jag inte använda min stationära pga. att nätaggregatet är gammalt och började bli ostabilt för någon vecka sen

Permalänk
Skrivet av Elektron:

Någon som köpte något på kompletts rea?

Skickades från m.sweclockers.com

Köpte ASUS 1060 Strix för 2949:-

Och man fick en Mafia 3 kod också!

Permalänk
Medlem

@Elektron:

Köpte denne för 990kr + en mus matta

https://www.komplett.se/product/879273/datorutrustning/mustan...

https://www.komplett.no/product/900095/datautstyr/mustastatur...

Snabb leverans, den har redan kommit fram. Ska hämta de idag hos posten. Postnord är ju snabb här uppe i norge.

Permalänk
Medlem

@sam83: köpte samma bräda. Ska bli spännande attt klämma på den. Hoppas den dyker upp idag!

Permalänk
Medlem

@Gustenrocks:

Ja, de hoppas jag du får de. Med tanken hur mycket krångel de har varit med Posten i sverige. De blir nog en hel del test rundor ikväll med CS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Någon som köpte något på kompletts rea?

Skickades från m.sweclockers.com

Blev en ny skärm för min del, nedsänkt 1000kr var den.
https://www.komplett.se/product/902871/datorutrustning/bildsk...

Visa signatur

i7-6700K @4.6 | Asus Maximus VIII Hero | Corsair Vengeance 16GB DDR4 3000MHz | MSI GeForce GTX1080 Gaming X 8G | Corsair RMx 750W / CableMod ModMesh Red | EKWB Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av john_hh:

@Banco: Konstigt då dom hade 102st i lager när jag beställde ;p

Ja, Det verkar inte slut på lager som jag sa utan bara slut på rean. Men jag ställer mig skeptiskt till det här. Vi får se om jag får någon bekräftelse eller vad som händer. Men som sagt, värt att testa i alla fall.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Avstängd

Hej xxxxxxxx!

Vi antar att du kanske förstår är det är fel pris på denna artikel.

Vi har inte tagit betalt för varan ännu bara reserverat ett belopp på ditt kort, en reservation som nu är hävd. Om du valt förskottsinbetalning –betala INTE in.

Jag beklagar verkligen det inträffade, tyvärr är det ett mänskligt misstag hos en av våra leverantörer.

Se konversationen nedan med vår leverantör. Som du ser tar de inte lika allvarligt som vi på deras misstag.

(Vi köper tjänsten av Webmercs i Norge att komponera vår hemsida och data till artiklarna på den. Vi har ca 20-30 underleverantörer som varje dag, en gång om dagen, laddar upp sina priser och lagersaldon till vår hemsida. Totalt har vi ca 700.000 artiklar. Tyvärr smyger det sig in fel ibland eller så är det en slutförsäljningskampanj som bara sträcker sig över en dag eller tills lagret är slut och då kan tyvärr inte fler artiklar beställas till det priset. Det är lika trist varje gång det händer, beklagar att det hände just med din order.)

Hör av dig vid ett annat tillfälle och bifoga detta mail så skall jag se till att ge dig ett så bra pris det möjligen går. Eller åtminstone fraktfritt.

Med vänliga hälsningar/ Regards

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Då prisjaktade du inte direkt va? Deras % är ju inte direkt rättvis när man ser till andra ÅF.

Det stämmer att det kanske inte riktigt är 90% rabatt om man kollar på prisjakt..

Men 4 st dimbara LED lampor med en jämförbar effekt på 60 W för 40 kr är fortfarande en riktigt bra deal och slår allt som prisjakt hade med hästlängder

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk
Medlem

LG G5 Kameramodul
köp inte , den går sönder efter 3 dagar...

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jocke83:

Det stämmer att det kanske inte riktigt är 90% rabatt om man kollar på prisjakt..

Men 4 st dimbara LED lampor med en jämförbar effekt på 60 W för 40 kr är fortfarande en riktigt bra deal och slår allt som prisjakt hade med hästlängder

Det fanns absolut bra deals. Jag håller med dig.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem

@sam83: Blev inget paket för mig idag! Du får berätta hur det känns

Permalänk
Medlem

Tänkte köpa nya lurar till datorn och kollade igenom fyndtråden.
Rent spontant har jag råd att lägga en 1000lapp på ett par.

Såg dessa:

HiFiMAN HE-350

Sennheiser HD 558

Någon som har erfarenhet av dessa eller kanske en annan skön lur?

Kommer användas till främst musik och sen lite spel.

Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mathrohas:

Tänkte köpa nya lurar till datorn och kollade igenom fyndtråden.
Rent spontant har jag råd att lägga en 1000lapp på ett par.

Såg dessa:

HiFiMAN HE-350

Sennheiser HD 558

Någon som har erfarenhet av dessa eller kanske en annan skön lur?

Kommer användas till främst musik och sen lite spel.

Jag köpte Sennheiser HD 558 för några månader sen för samma pris. Tycker ljudet är katastrofalt dåligt, och då har jag inte höga krav heller. Ligger på samma nivå som in-ear lurar som följde med mobilen typ.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.