Finns det något ställe där man byta spel koder t.ex mafia 3 mot något likvärdigt prismässigt

Permalänk
Medlem

Finns det något ställe där man byta spel koder t.ex mafia 3 mot något likvärdigt prismässigt

Jag vill inte sälja mafia 3 koden jag fick med moderkortet jag köpte och jag är inte direkt intresserad av spelet själv heller mest pga dess dåliga optimering för pc, jag skulle vilja byta mafia 3 mot t.ex middle earth: shadow of mordor (som är på rea just nu på steam) och cs:go som jag nyligen blivit intresserad av

Vet inte om det här är mot någon regel och mod låser tråden men finns det kanske någon reddit sida för sådan här? marknaden här verkar inte riktigt lämpligt för det här ändamålet.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

Det du gör är att helt enkelt sälja koden.
För de pengarna köper du det spelet du vill ha.

Att hitta någon som vill byta direkt är svårare.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 |► Raspberry Pi 3B | Osmc |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Det du gör är att helt enkelt sälja koden.
För de pengarna köper du det spelet du vill ha.

Att hitta någon som vill byta direkt är svårare.

ok då, men vad är det för betalningssätt man har här på marknaden? är det swish eller vad sjutton det heter?

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

ok då, men vad är det för betalningssätt man har här på marknaden? är det swish eller vad sjutton det heter?

Det får du avgöra när du lägger upp annonsen.
swish är ju smidigt.
banköverföring till ditt konto är ett annat alternativ.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 |► Raspberry Pi 3B | Osmc |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Reddit har väl någon sådan subreddit, pröva där

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Det får du avgöra när du lägger upp annonsen.
swish är ju smidigt.
banköverföring till ditt konto är ett annat alternativ.

med swish ska man koppla sitt eget kort till appen då eller hur är det de funkar?

Skrivet av DozeN:

Reddit har väl någon sådan subreddit, pröva där

det var ju överdrivet komplicerat där jösses haha.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Hedersmedlem

Du kopplar ditt bankkonto till ditt mobilnummer, lättare att läsa sig till hur det fungerar på deras och din banks hemsida: https://www.getswish.se/sa-fungerar-det/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreaz1:

Du kopplar ditt bankkonto till ditt mobilnummer, lättare att läsa sig till hur det fungerar på deras och din banks hemsida: https://www.getswish.se/sa-fungerar-det/

så där annons uppe och swish fick det bli. tog en stund att få det att funka men var inte så farligt som jag trodde, tack.

btw om någon svarar på min annons hur ser jag det? kommer det upp på meddelanden / citat eller mail?

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

Steamtrades.com

Har använt det uppemot två-tre dussin gånger utan några som helst problem, grymt smidigt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CROE:

Steamtrades.com

Har använt det uppemot två-tre dussin gånger utan några som helst problem, grymt smidigt!

funkar det verkligen med koder man blir mailade av butiken? är inte dom här koderna region låsta eller funkar dom världen över?

nu har jag ju en annons uppe så hoppas på det bästa men i framtiden ska jag kolla den där sidan om jag behöver tack för tipset.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

funkar det verkligen med koder man blir mailade av butiken? är inte dom här koderna region låsta eller funkar dom världen över?

nu har jag ju en annons uppe så hoppas på det bästa men i framtiden ska jag kolla den där sidan om jag behöver tack för tipset.

koder du får från tex inet/webhallen är ROW, vilket betyder att alla utom typ ryssland och i vissa fall asien och sydamerika inte kan aktivera dom

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk

har för mig om det är en steam kod för maffia 3 att du kan registrera retail koder som gifts i steam sen kan du ju tradea via steam för credits till steambutiken så de räcker till något spel du är intresserad av istället men kolla upp det innan du reggar den.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows