mafia 3 lösa in kod från asus hjälp

Permalänk
Medlem

mafia 3 lösa in kod från asus hjälp

jag fick med en mafia 3 kod med mitt asus z170 pro gaming moderkort men asus är helknasiga ska ha alla uppgifter + kopia av kvittot...

hur ska jag få med kvittot som fil till asus? ta kort på emailet med imgur eller vad ska jag göra?

och jag har en offtopic fråga, skulle malwarebytes funka tillsammans med f-secure eller kommer det bli att jag måste avinstallera 1 av dom för att få den andra att funka?

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

Du kan använda båda programmen utan bekymmer. Du lär väl ha fått ett kvitto i .pdf-format? Annars är det väl bara att mata in koden du har fått här? http://www.asus-promotion.eu/mafia3/

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Du kan använda båda programmen utan bekymmer. Du lär väl ha fått ett kvitto i .pdf-format? Annars är det väl bara att mata in koden du har fått här? http://www.asus-promotion.eu/mafia3/

det är där jag försöker lösa in den men den vill ha en fil med kvittot och jag har inte fått något kvitto i .pdf format.

nvm jag hittade kvittot det var bara en aning svårt att hitta bland alla mail

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

jahap jag skickade in kvitto och allt men när jag klickade vidare så fick jag inte någon bekräftelse att koden ska skickas till mig och jag har inte fått koden på mail än heller.. hur lång tid tar det?

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

Jag ser inte att det står något om att man måste ha köpt en av produkterna nyligen. Jag köpte ett Z170 Pro Gaming i våras. Kan jag skicka in kvittot och få en kod tror ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av grovlimpa:

Jag ser inte att det står något om att man måste ha köpt en av produkterna nyligen. Jag köpte ett Z170 Pro Gaming i våras. Kan jag skicka in kvittot och få en kod tror ni?

nej du får en kod av inet eller vem du nu köper av som måste matas in på asus hemsida och dina kontaktuppgifter + kvitto sen ska man få koden till mafia 3 på mail som jag inte fått ännu..

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14