Klockan, vädret försvann på S6 hemskärm!!!

Permalänk
Medlem

Klockan, vädret försvann på S6 hemskärm!!!

Vädret och klockan har försvunnit på min samsung s6 edge hemskärm, hur får jag tillbaka den dit?

Visa signatur

Fear

Permalänk
Medlem

@Fear
Prova tryck/håll fingret på en fri yta och då borde de komma upp nån meny som heter widget.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk

Varför använder folk inte google eller annan sökmotor först? Väldigt många liknande trådar som börjat dyka upp här...

Permalänk
Medlem
Skrivet av babbelfisk:

Varför använder folk inte google eller annan sökmotor först? Väldigt många liknande trådar som börjat dyka upp här...

Jo det har jag men ibland vet man inte hur man skall söka för att få rätt svar, då är detta mycket snabbare o enklare

Visa signatur

Fear

Permalänk

Ett hett tips för googlesökningar är att ta med de nyckelord du känner beskriver ditt problem, jag testade tex för skojs skull att söka på
"s6 clock disappeared"
och fick rätt träff på första länken. Så svårt är det inte

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

@Fear
Prova tryck/håll fingret på en fri yta och då borde de komma upp nån meny som heter widget.

jättetackar nu har man visst lärt sig nåt nytt igen

Visa signatur

Fear

Permalänk
Avstängd
Skrivet av babbelfisk:

Varför använder folk inte google eller annan sökmotor först? Väldigt många liknande trådar som börjat dyka upp här...

Skrivet av NoArmsButCookies:

Ett hett tips för googlesökningar är att ta med de nyckelord du känner beskriver ditt problem, jag testade tex för skojs skull att söka på
"s6 clock disappeared"
och fick rätt träff på första länken. Så svårt är det inte

Ja ibland funderar man, kanske borde införas som ett kärnämne i grundskolan?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|