Tre medlemmar vinner VIP-biljetter från Roccat till Dreamhack Winter 2016

Permalänk
Melding Plague

Tre medlemmar vinner VIP-biljetter från Roccat till Dreamhack Winter 2016

Det är snart dags för Dreamhack Winter 2016 och inför detta har juryn utsett tre vinnare, som tillsammans med varsin vän tar plats som VIP-gäster i Roccats monter.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Minns fortfarande när roccat går upp på scene för 45gången den 3e kvällen på DH med sina milf dansöser och hela arenan börjar BUA för man är så jävla trött på dem.

Grattis till dem som vunnit!

Permalänk
Avstängd

Grattis till vinnaren som hade förortsbidraget, mycket kreativt.

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Granter:

Minns fortfarande när roccat går upp på scene för 45gången den 3e kvällen på DH med sina milf dansöser och hela arenan börjar BUA för man är så jävla trött på dem.

Grattis till dem som vunnit!

Hahah, Jag kommer inte ihåg vilket år det var, men det är det enda jag kan komma tänka på varenda gång jag hör något om Roccat. Det kanske har hänt fler gånger iof

Grattis till vinnarna. Hoppas ni får det bra!

Visa signatur

|| AMD 5900x || ASUS ROG Formula VIII || 2x ASUS GTX 980 SLI || 32GB G-Skill || Vattenkylt || HDD : SSD’er || Skärm : LG42" SL8500 / Acer G24 ||

Permalänk
Medlem

Tack så mycket till Sweclockers för vinsten och er som har gratulerat mig. Första gången man drar till Dreamhack, får se hur kul det blir

Permalänk
Medlem
Skrivet av +_+:

Hahah, Jag kommer inte ihåg vilket år det var, men det är det enda jag kan komma tänka på varenda gång jag hör något om Roccat. Det kanske har hänt fler gånger iof

Grattis till vinnarna. Hoppas ni får det bra!

Året var 2007, det glömmer man aldrig .
De skulle ha en 1vs1 shootout i CS som skulle utspelas i en helikopter på 3000m höjd.

Det annonserades friskt under flera dagar om detta episka event, men när det väl skulle börja så gick de upp på scen och sa att det var inställt.
Efter all hype så blev ju publiken något missnöjda när det blev inställt, så det buades för fulla muggar varje gång Roccat gick upp på scen, även när de tog upp tjejerna som dansade.

Länk till videon för Roccat helikoptern
https://www.youtube.com/watch?v=A9USvlARj-E

Nåväl, Grattis till vinnarna! Glöm inte att ni dricka ordentligt med läskeblask så ni klarar hela eventet .

Permalänk
Medlem

Tack sweclockers för vinsten
Första DH ever!
Keep up the good work!

Visa signatur

|| Cooler Master MasterCase Pro 5 || AMD Ryzen 7 1700 || AMD Wraith Spire ||
|| ASUS Prime B350-Plus || Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32GB ||
|| GTX 1080 8GB Advanced Gaming ||
|| Corsair SSD Force GT 120GB || Samsung SSD 840 EVO 250GB ||
|| Samsung SSD 850 EVO 500GB || Samsung SSD 860 EVO 1TB || Western Digital Green 1TB ||

Permalänk
Skrivet av Granter:

Minns fortfarande när roccat går upp på scene för 45gången den 3e kvällen på DH med sina milf dansöser och hela arenan börjar BUA för man är så jävla trött på dem.

Grattis till dem som vunnit!

Kan det ha varit 2006 eller 2007 ?

Nvm fanns ju svar

Visa signatur

-[Asus Prime z590]-|- [Intel Core 11600k]-|-[Corsair Hydro H100i]-|-[Aorus rtx 3070 Master]-|-[Corsair 16GB 3600Mhz]-|-[Corsair LL120 RGB 120mm]-|-[Fractal Design Define 7 Compact]-
Aoc 32" 144Hz 1ms-[Logitech G502 HeroAsus Rog strix Scope Deluxe TKL