Black Friday 2016 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem
Skrivet av dubisoft:

Jag var en av dom som lyckades köpa 1070 Strix för 3599 och har precis fått mitt leveransbesked!

Själv tyckte jag min deal var bra Msi 1070 gtx gamingX 4449:- så hittar du 850:- billigare. . Bah ! Men grattis

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka

Permalänk

Någon som köpt något från Microsoft Store UK och vet växelkursen? Deras Surface 4-erbjudande för £599 inkl type cover ser riktigt prisvärt ut tycker jag. Vill dessutom helst ha den fläktlösa modellen med m3-processor. Se https://aka.ms/msstore-bf-engb Eller finns den billigare någonstans?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 7487:

Jag köpte den i på amazon.de och betalade 99€ (dock typ +5€ i frakt eller något liknande) och den står som sänd nu.

Snabbt svar
Får dock inte till beställningen på co.uk, .es eller .de. Lust att försöka fundera lite på hur du fick igenom köpet?
Prime, fin adress i ngn större stad eller annat som kan påverka?

Permalänk
Medlem

@Mc99: Jag körde en "yolo" 22-ish på komplett på torsdagen och passade på när dom antagligen satt fel pris. Jätteglad att dom inte avbröt ordern

Permalänk
Medlem
Skrivet av dubisoft:

@Mc99: Jag körde en "yolo" 22-ish på komplett på torsdagen och passade på när dom antagligen satt fel pris. Jätteglad att dom inte avbröt ordern

Såg 1080 Strix för 6200, tänkte att kanske de kommer bättre, dum o girig som man är.

Klart det på dustin tog slut direkt, så var man tvungen köpa för 6999:- istället! Att man aldrig lär sig.

Visa signatur

Ryzen 5600x || 16GB RAM || Gigabyte B550 || Asus STRIX GTX 1080 Gaming || RM850x || Laptop: Dell XPS 13 9370

Permalänk
Medlem

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/247898-asus_r...

Gtx 1070 strix gaming 4489kr!

Obs inte oc versionen

Ehh nu är den på ordinarie pris...va nedsatt i någon timme bara?

Satte dom fel pris??

Permalänk
Medlem

En bra och billig usb hubb (3.0) finns det kvar än? Till MBA

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk

Någon som vet om där finns kvar någon rabatt på någon inspelnings inhet så som Elgato game capture etc.

Permalänk
Medlem

Skulle behöva tips på en Wifi Range extender som man kan koppla in i ett strömuttag.. finns det någon prisvärd sådan?

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johan1000:

Någon som vet om där finns kvar någon rabatt på någon inspelnings inhet så som Elgato game capture etc.

Finns en Elgato HD60 S kvar på CDON: http://cdon.se/hemelektronik/elgato-game-capture-hd60-s-p37363697

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D 3.4 GHz 100MB | Motherboard: Gigabyte X570 AORUS ELITE | RAM: G.skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 | GPU: ASUS TUF RTX 3080TI | CPU Cooler: be quiet! Pure Rock | M2: Intel 660p 1TB| HDD: Seagate Desktop SSHD 2TB 7200rpm 64MB| PC Case: Fractal Design Define R6 USB-C Vit TG | PSU: Corsair RM750x 750W v2 | OS: Windows 11 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av difi:

maxgaming.se har ganska bra rabatter på dxracer stolar i lite olika modeller

http://www.maxgaming.se/black-friday-dxracer

Tack för tipset. Men jag tycker att de modellen är lite väl flashiga i färgerna. Och sen vill jag helst inte betala över 2000 kr för en stol.
Får fortsätta hålla utkik.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Jag hoppas det var nedladdning, annars blir jag besviken, det var ett bra pris, men jag vill ha skiva...
B!

Ja det var nedladdning. Hade helst velat ha skiva jag också. Men det verkar inte bli några bra priser på dom. Jag har collectors edition av förra Anno som jag köpte på cdon för något år sen för endast 79 kr. Hade hoppats på en liknande rabatt i år.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av OJJE:

Skulle behöva tips på en Wifi Range extender som man kan koppla in i ett strömuttag.. finns det någon prisvärd sådan?

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/167931-t...

Kanske kan vara ett alternativ. Billig och verkar göra sitt jobb med bättre räckvidd, dock såklart ganska låg hastighet men funkar utmärkt till surfande. Bra gränssnitt måste jag säga.

Permalänk
Medlem

nån som såg nån jätte billig mikrovågsugn?

billigaste jag hitta var för 399kr.

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mahti:

Snabbt svar
Får dock inte till beställningen på co.uk, .es eller .de. Lust att försöka fundera lite på hur du fick igenom köpet?
Prime, fin adress i ngn större stad eller annat som kan påverka?

Köpte själv en Kindle Oasis (så jävla, jävla bra!) från .de för ett par månader sedan utan några problem. Inga tricks involverade min inloggning som skapades för över 15 år sedan på .uk funkade rakt av.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Njae, nu överdriver du. Det har funnits gott om jättebra erbjudanden.

Jag håller dock inte helt och hållet med om att årets BF skulle vara bättre än förra året. Jag köpte exempelvis skärmen Asus VG248QE för 1990:- på komplett för tre år sedan. Exakt samma skärm reade Komplett ut för 2195:- på årets BF.
Dollarkursen har ställt till det rejält tyvärr

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av N0tepad:

Jag håller dock inte helt och hållet med om att årets BF skulle vara bättre än förra året. Jag köpte exempelvis skärmen Asus VG248QE för 1990:- på komplett för tre år sedan. Exakt samma skärm reade Komplett ut för 2195:- på årets BF.
Dollarkursen har ställt till det rejält tyvärr

Nej, subjektivt som sagt så kan man tycka att det var sämre beroende på vad man letade efter. Rent objektivt däremot var det bättre.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av N0tepad:

Jag håller dock inte helt och hållet med om att årets BF skulle vara bättre än förra året. Jag köpte exempelvis skärmen Asus VG248QE för 1990:- på komplett för tre år sedan. Exakt samma skärm reade Komplett ut för 2195:- på årets BF.
Dollarkursen har ställt till det rejält tyvärr

Helt sjukt att VG248QE och XL2411Z gått upp från deras egentligen ordinarie pris på 2290 kr...

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mahti:

Snabbt svar
Får dock inte till beställningen på co.uk, .es eller .de. Lust att försöka fundera lite på hur du fick igenom köpet?
Prime, fin adress i ngn större stad eller annat som kan påverka?

Har ej prime, adress i Stockholm.
Har kontot sen tidigare, och hade en adress registrerad i Amerika kopplad till det kontot, men beställde inte dit, så det borde inte påverkat något.

Permalänk
Medlem

Någon som vet/har tips på var jag kan få tag på en Samsung Gear S2 Rosegold klocka inom EU så slipper jag tullen.
Billigaste jag hittade är ebay germany, för 3000. Vill dessutom helst köpa från en butik....

Det är fiol årets model och finns enbart hos 2-3 butiker i Sv som knäppt nog har ej sänkt priserna sen den lanserade! Kostar 4000+ här

Enda f*'''ng damklockan typ i guldfärg förutom moto 360 gen 2 (sämre), och huweai har nån klocka med.

Permalänk
Medlem

Någon som har tips på surfplatta för max 1500?

Permalänk
Medlem
Skrivet av azni:

Någon som har tips på surfplatta för max 1500?

Lenovo tror jag finns

Permalänk
Medlem
Skrivet av Microserf:

Någon som köpt något från Microsoft Store UK och vet växelkursen? Deras Surface 4-erbjudande för £599 inkl type cover ser riktigt prisvärt ut tycker jag. Vill dessutom helst ha den fläktlösa modellen med m3-processor. Se https://aka.ms/msstore-bf-engb Eller finns den billigare någonstans?

Såg ju intressant ut, frågan är om man behöver en UK adress för att beställa till det priset ?

Permalänk
Medlem

Någon som har tips på en snabb extern hårddisk som passar bra som extra lagringsutrymme för spel till Xbox One S?

Permalänk
Medlem
Skrivet av azni:

Någon som har tips på surfplatta för max 1500?

Surfplatta med windows som OS istället för Android?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mahti:

Får du amazon.de att skicka kindlen till Sverige?
Efter man ska klicka på köp länkas man vidare till BF erbjudandet på .com (international), vilken gett priset 119$.

@jaqob

Ok, konstigt. Jag har inte köpt kindlen men mycket annat och jag testade att stega fram i köpet tills man absolut måste betala och det funkade som vanligt, så antog att det skulle fungera. :/ Men ni kommer i alla fall fram till steget då ni ska kolla så köpet stämmer med adress, kort och välja om ni vill betala i kronor eller euro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asterion:

Surfplatta med windows som OS istället för Android?

Spelar absolut ingen roll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Microserf:

Någon som köpt något från Microsoft Store UK och vet växelkursen? Deras Surface 4-erbjudande för £599 inkl type cover ser riktigt prisvärt ut tycker jag. Vill dessutom helst ha den fläktlösa modellen med m3-processor. Se https://aka.ms/msstore-bf-engb Eller finns den billigare någonstans?

Skrivet av dalaleif:

Såg ju intressant ut, frågan är om man behöver en UK adress för att beställa till det priset ?

Provade med en UK adress genom Bordelinx och betalade med Paypal, köpet gick igenom, nu är det bara att vänta och se.

£599 = 6885SEK

Permalänk
Medlem

Någon som har tips på en hyfsad gamingskärm? Max 24 tum och max 3000 kr.

Permalänk
Skrivet av Songless:

Någon som har tips på en snabb extern hårddisk som passar bra som extra lagringsutrymme för spel till Xbox One S?

CDON har några externa diskar på rea.
Denna är nog bäst deal om du vill ha 3.5 (krävs extern ström): http://cdon.se/hemelektronik/maxell-tank-4-tb-p37665270
Annars är 2.5 rätt smidigt, http://cdon.se/hemelektronik/wd-elements-portable-1tb-2-5-usb...

Visa signatur

Asrock Z490M-ITX/ac | i5 10600 | RTX 2060 FE | 16GB DDR4-3200 | Corsair SF450 | A-DATA SP900 128GB | Samsung 970 EVO 500GB | Noctua NH-L9i | Kolink Rocket