Permalänk

GTX 970 sökes

Letar efter ett 970 för en väns räkning. Gott skick och utan historia av överklockning är dom enda egentliga kraven.

1500 kr inklusive frakt erbjudes.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Inaktiv

Asus gtx 970 strix OC kan jag erbjuda med kvitto. Men då får det bli 1500:- PLUS frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@anon226320: Låter fullt rimligt! Hör av mig i morgon så kan vi gå igenom detaljerna

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av aggrocult:

@JLidback: Låter fullt rimligt! Hör av mig i morgon så kan vi gå igenom detaljerna

Bara att skicka ett PM idag, när det passar dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aggrocult:

Letar efter ett 970 för en väns räkning. Gott skick och utan historia av överklockning är dom enda egentliga kraven.

1500 kr inklusive frakt erbjudes.

Läs hela annonsen här

Har ett Gigabyte GTX 970 Windforce. 1500:- inklusive frakt.

Permalänk
Medlem

Hej, ser att du fått erbjudanden redan men jag har ett MSI 970 Afterburner OC kort (https://www.msi.com/Graphics-card/GTX-970-4GD5-OC.html#hero-overview ) ,som jag kan tänka mig att sälja för 1250 inklusive frakt.

Saknar låda till det, så det är bara kortet, kom med i en dator jag köpte från INET.

MVH
Fredrik

Permalänk

jag vet inte om killen har fått tag på vad han söker men @ Foolwolf annars är jag intresserad av ditt kort!
när är det köpt i sådant fall samt finns kvitto?

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pentivarg:

jag vet inte om killen har fått tag på vad han söker men @ Foolwolf annars är jag intresserad av ditt kort!
när är det köpt i sådant fall samt finns kvitto?

Du har fått ett PM