Permalänk

Skrivbord till gaming. Budget 3000

Hej hej!
Idag så tänkte jag beställa denna skärm: https://www.4ox.se/lg-lcd-29um58-p-29-wide-ah-ips-5ms-led-hdm...
Då jag tänkte bygga min dröm-setup. Iaf så undrar jag om ni vet något bra stort bord med kabelhål för under 3000kr. Det skulle verkligen förfina min setup.
Tacksam för svar

Permalänk

@Valter2002 Har du möjlighet att snickra lite själv, tillgång till en hålsåg? Vad för färg vill du ha?
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valter2002:

Hej hej!
Idag så tänkte jag beställa denna skärm: https://www.4ox.se/lg-lcd-29um58-p-29-wide-ah-ips-5ms-led-hdm...
Då jag tänkte bygga min dröm-setup. Iaf så undrar jag om ni vet något bra stort bord med kabelhål för under 3000kr. Det skulle verkligen förfina min setup.
Tacksam för svar

Jag åkte till IKEA igår och kikade på hörnbordsskiva LINNMON samt en annan bordsskiva i samma serie jag funderade på. Måtten stämde som jag har tänkt mej, så jag beställde tillsammans med OLOV bordsben som är justerbara. Ta en titt på deras websida, kanske faller dej i smaken. Jag beställde svartbruna bordsskivor och svarta OLOV. Har du möjlighet att själv borra hål i bordsskiva?

Visa signatur

Cooler Master ATCS840 | Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Fractal Design Newton R3 1000W
ASUSTeK Z9PE-D8 WS | 2x Intel Xeon E5-2697 v2 | Kingston 128 GB DDR3 ECC | Gigabyte Geforce GTX 1070 Ti
BOINC : asteroids | einstein | enigma | milkyway | seti | universe | TheSkyNet POGS

Permalänk

@StuntmanMike: hej! Jag har inte tillgång till att snickra. Ingen hålsåg och svart eller röd skulle passa in.

Permalänk

@Techs: Tror ikeas sortiment skulle funka, men har inte tillgång till att borra hål själv. Kanske kan fråga runt men vill helst ha en med förebyggda hål.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valter2002:

@Techs: Tror ikeas sortiment skulle funka, men har inte tillgång till att borra hål själv. Kanske kan fråga runt men vill helst ha en med förebyggda hål.

Åtminstone hörnbordsskivan jag beställde har en liten öppning längst in i "hörnet", men ta en titt på deras websida och bilda dej en egen uppfattning

Visa signatur

Cooler Master ATCS840 | Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Fractal Design Newton R3 1000W
ASUSTeK Z9PE-D8 WS | 2x Intel Xeon E5-2697 v2 | Kingston 128 GB DDR3 ECC | Gigabyte Geforce GTX 1070 Ti
BOINC : asteroids | einstein | enigma | milkyway | seti | universe | TheSkyNet POGS

Permalänk

@Techs: Har kollat in det du sa, ska nog ta det om jag inte hittar något annat. Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valter2002:

@Techs: Har kollat in det du sa, ska nog ta det om jag inte hittar något annat. Tack

Om du har möjlighet, gör som jag : åk till närmaste IKEA och kolla först så du vet hur det ser ut på riktigt och stämmer
( någorlunda ) överens med planeringen / bilden du har i huvudet. Och glöm inte mäta upp hemma så det verkligen får plats.

Visa signatur

Cooler Master ATCS840 | Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Fractal Design Newton R3 1000W
ASUSTeK Z9PE-D8 WS | 2x Intel Xeon E5-2697 v2 | Kingston 128 GB DDR3 ECC | Gigabyte Geforce GTX 1070 Ti
BOINC : asteroids | einstein | enigma | milkyway | seti | universe | TheSkyNet POGS

Permalänk
Skrivet av Techs:

Om du har möjlighet, gör som jag : åk till närmaste IKEA och kolla först så du vet hur det ser ut på riktigt och stämmer
( någorlunda ) överens med planeringen / bilden du har i huvudet. Och glöm inte mäta upp hemma så det verkligen får plats.

Tack! Ska nog söka vidare ikväll. Men om jag inte hittat något bättre får det bli som du

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valter2002:

Tack! Ska nog söka vidare ikväll. Men om jag inte hittat något bättre får det bli som du

Skickades från m.sweclockers.com

Hur gick det med skrivbordet, hittade du något som passade dej och dina krav / önskemål?

Visa signatur

Cooler Master ATCS840 | Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Fractal Design Newton R3 1000W
ASUSTeK Z9PE-D8 WS | 2x Intel Xeon E5-2697 v2 | Kingston 128 GB DDR3 ECC | Gigabyte Geforce GTX 1070 Ti
BOINC : asteroids | einstein | enigma | milkyway | seti | universe | TheSkyNet POGS

Permalänk
Medlem

Köp en solid ekskiva från Hornbach som är tänkt till köksskiva. Sen handlar du 4 enklare bordsben på tex ikea samt en burk med möbelolja till skivan. Enormt mycket snyggare än någon skrivbord du kan köpa för samma pengar.

Gillar man inte ek blir det ännu billigare med en laminatskiva