Farligt projekt vinner Månadens Galleri

Permalänk
Melding Plague

Farligt projekt vinner Månadens Galleri

I årets sista Månadens Galleri får timpelay sin revansch efter Casemod Championship och intar första platsen med sitt farliga bygge AVOID.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis! Snyggt jobbat!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Gigabyte

Grattis Tim, helt klart välförkänt!

/A

Visa signatur

GIGABYTE Community Manager (VGA & PC-Peripherals)
Frågor om GIGABYTE produkter? Skicka ett meddelande!

Permalänk
Avstängd

Fint bygge, grattis!

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Medlem

Värdig vinnare, grattis!

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Sir_Manfred:

Grattis! Snyggt jobbat!

Skrivet av GIGABYTE XG:

Grattis Tim, helt klart välförkänt!

/A

Skrivet av Fisken1986:

Fint bygge, grattis!

Skrivet av Henrik-W:

Värdig vinnare, grattis!

Stort tack! Skön revansch

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Varför var det farligt?

Visa signatur

i7 7700k @4.7ghz - 16gb ram @3000mhz - 8gb RTX 3070 - Acer 34 ed347ckr 100hz - Oculus Quest2

Permalänk
Medlem

är det bara jag som alltid ser "Timeplay" istället för "Timpelay"?

sjukt jobbigt i-lands problem <.<

OnT: Välförtjänt vinst

Visa signatur

Dator 1: i7 5960X | ASUS X99-E WS | EVGA Titan X + MSI Titan X SLI | 3x Qnix 2710| 1.2TB PCI-E SSD+120gb SSD | 64gb RAM | Seasonic X-1250
Dator 2: i5 4670k | 1x 780 | 256gb SSD | 16gb RAM | BeQuiet L8 650w
Laptop: Asus G551jm | GTX 860m | i7 4710HQ | 8gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benizakura83:

Varför var det farligt?

Det ska undvikas, då måste det väl vara farligt?

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Mycket snyggt bygge!

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommty:

är det bara jag som alltid ser "Timeplay" istället för "Timpelay"?

sjukt jobbigt i-lands problem <.<

OnT: Välförtjänt vinst

Nej jag har läst det som Timeplay varje gång och var tvungen att kolla när jag läste detta, mycket riktigt så hette han Timpelay så där ser man

Permalänk
Proffsmoddare

The correct project won this month!! Well done once again Tim! I personally love this project and am glad that it finally gets recognition it truly deserves. Great work mate!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Tommty:

är det bara jag som alltid ser "Timeplay" istället för "Timpelay"?

sjukt jobbigt i-lands problem <.<

OnT: Välförtjänt vinst

Skrivet av Cudage:

Nej jag har läst det som Timeplay varje gång och var tvungen att kolla när jag läste detta, mycket riktigt så hette han Timpelay så där ser man

Lurigt Jag har valt att uttala det som timplay/teamplay.
Grundar sig i att jag vill använda ett namn som är helt eget, prova till exempel att googla timpelay.

Och Tack!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

The correct project won this month!! Well done once again Tim! I personally love this project and am glad that it finally gets recognition it truly deserves. Great work mate!

While your build certainly is more special and has more custom features, you're probably right - the execution on the AVOID system is all around great. God damn great job on Echelon tho bro.

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av ggalaxyy:

While your build certainly is more special and has more custom features, you're probably right - the execution on the AVOID system is all around great. God damn great job on Echelon tho bro.

Thank you sir <3

Permalänk
Medlem

@Zache_: aaaaaaaaaah AVOID....fyndigt fyndigt

Visa signatur

i7 7700k @4.7ghz - 16gb ram @3000mhz - 8gb RTX 3070 - Acer 34 ed347ckr 100hz - Oculus Quest2

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Grattis till alla vinnare åter igen! Jag kommer kontakta er via PM här på Sweclockers angående priserna.