Permalänk

Marc Zuckerbergs Jarvis

Fler som sett hans programmering och installation i hans hem? jag är riktigt imponerad.
Några fler som håller på skapar en egen kanske?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag hade förväntat mig mer. Satt och vred skamkudden genom hela filmen. Uppenbart att det bara var en presentation/konceptvideo och inte en färdig produkt.

Laddar "Jarvis" tskirt-kanonen? Stoppar "Jarvis" ner brödet i brödrosten? Eller är det bara en berättarröst i hemmet?

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk
Medlem

Spännande men håller med @stenharl om att jag enbart fick känslan över att det är en prototyp. Mycket i videon som inte håller ihop.

Permalänk
Avstängd

vaaa`?? Är det bara en prototyp? , Jag som trodde AI var fullt utvecklad..

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neonodia:

vaaa`?? Är det bara en prototyp? , Jag som trodde AI var fullt utvecklad..

Han marknadsför som om AI var det.

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk
Avstängd

I quote: So far this year, I've built a simple AI that I can talk to on my phone and computer, that can control my home, including lights, temperature, appliances, music and security, that learns my tastes and patterns, that can learn new words and concepts, and that can even entertain Max. It uses several artificial intelligence techniques, including natural language processing, speech recognition, face recognition, and reinforcement learning, written in Python, PHP and Objective C. In this note, I'll explain what I built and what I learned along the way.

Skrivet av stenharl:

Han marknadsför som om AI var det.

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neonodia:

I quote: So far this year, I've built a simple AI that I can talk to on my phone and computer, that can control my home, including lights, temperature, appliances, music and security, that learns my tastes and patterns, that can learn new words and concepts, and that can even entertain Max. It uses several artificial intelligence techniques, including natural language processing, speech recognition, face recognition, and reinforcement learning, written in Python, PHP and Objective C. In this note, I'll explain what I built and what I learned along the way.

Tycker fortfarande att videon är missvisande, stäm mig.

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk
Avstängd

Om du fixar greencard först så gör jag efter. Sen kan vi gå kursen och bli riktiga jänkare, efter det stämmer jag dig.

Skrivet av stenharl:

Tycker fortfarande att videon är missvisande, stäm mig.

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av stenharl:

Han marknadsför som om AI var det.

Nej, står rätt tydligt att det är "proof-of-concept" det handlar om, alltså en video om hur det SKULLE kunna fungera i framtiden.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX