Mellandagsrea på SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag gissar på att det blir en svag mellandagsrea i år... Har inte sett några tendenser till crazy deals varken under black friday eller årets olika julkalendrar. Särskilt dåliga erbjudanden har det varit i årets luckor måste jag säga. Black friday var väl okey för den som gick i tankarna på att köpa oled, men i övrigt var jag inte så imponerad. Blev en philips 55" 4k till föräldrarna för att den var prissänkt någon tusenlapp, men den var knappt värd de 5000:- som den kostade.
Förra black friday fick jag tag på ett GTX 970 strix för 2500:- och jag tror billigaste GTX 970 på prisjakt då låg på omkring 3500:- om jag inte missminner mig. Det var en ganska duktig procentuell minskning. Några sånna tendenser på eftertraktade produkter i vettiga prisklasser har jag inte sett till i år.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Chris_Kadaver:

Jag gissar på att det blir en svag mellandagsrea i år... Har inte sett några tendenser till crazy deals varken under black friday eller årets olika julkalendrar. Särskilt dåliga erbjudanden har det varit i årets luckor måste jag säga. Black friday var väl okey för den som gick i tankarna på att köpa oled, men i övrigt var jag inte så imponerad. Blev en philips 55" 4k till föräldrarna för att den var prissänkt någon tusenlapp, men den var knappt värd de 5000:- som den kostade.
Förra black friday fick jag tag på ett GTX 970 strix för 2500:- och jag tror billigaste GTX 970 på prisjakt då låg på omkring 3500:- om jag inte missminner mig. Det var en ganska duktig procentuell minskning. Några sånna tendenser på eftertraktade produkter i vettiga prisklasser har jag inte sett till i år.

Du är inte den enda som tyckte black friday var tam i år. Det var väl helt okej priser för de som redan skulle köpa något men ingenting som gjorde en sugen på en uppgradering. Vanliga dagar under hösten hade vassare erbjudanden.
Jag förväntar mig att mellandagsrean blir likadan. Men det kan ju dyka upp någon enstaka bra deal.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hoppas på ett Asus gtx 1070 dual för 3500kr igen som på blackfriday! Men lär nog va svårt att slå det 😐

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av tvelander:

Får hålla hårt i plånkan, finns mycket man vill ha men inte behöver ^^

Hade velat ha Smartklockan med inbyggd sim-kort men drömma kan man ju göra.

Jag ville ha en Pebble Time 2... MEN JAG ÄR INTE ALLS BITTER ÖVER ATT DOM SÅLDE FÖRETAGET OCH LA NER ALL PRODUKTION!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Jag ville ha en Pebble Time 2... MEN JAG ÄR INTE ALLS BITTER ÖVER ATT DOM SÅLDE FÖRETAGET OCH LA NER ALL PRODUKTION!

Varken jag eller mina tre kompisar som också ville ha en Time 2 är bittra. Jag menar, hur kan man vara bitter över att en produkt som i princip saknar alternativ inte kommer tillverkas?

Nope, bara solsken och regnbågar här.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Skrivet av Majora:

Vill verkligen ha en ny TV och funderar på runt 60"-65" och gärna 4K samt HDR.
Få se om det dyker upp något intressant.
Problemet är dock att det finns så sjukt många TV apparater att välja mellan och trots att jag har efterforskat i ca 1½ månad nu så blir jag inte klokare, utöver att det får bli en Samsung då de verkar vara dom som har minst input-lagg. Har tänkt spela en hel del på den så så lite input-lagg som möjligt är viktigt.

Var på media markt och testade en Sony KD65XD8505 tillsammans med PS4 Pro. Jag kände ingen input lag alls.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Avstängd

Möbler, kanske

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Kenneth:

Jag ville ha en Pebble Time 2... MEN JAG ÄR INTE ALLS BITTER ÖVER ATT DOM SÅLDE FÖRETAGET OCH LA NER ALL PRODUKTION!

Nä inte alls bitter jag har den första rip pebble....

jävla företag som köper upp skiten.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

SSD enheterna sticker ju upp i pris. Den jag planerar att köpa är just nu 120 kr dyrare än i september...

Visa signatur

GA-Z97P-D3 | i5-4690K | 8Gb DDR3 | Gigabyte GTX 1050Ti | Samsung 850EVO 250Gb
Kylare: CPU: CM TX3 EVO3 | PSU: Silver Power SP-S460FL (Passiv)
Lur: OnePlus Nord | NAS: Synology 211j + Ett antal Hemmabygge

Permalänk
Medlem

Är inte så kinkig, planerar på att lägga beslag på allt som jag anser är en riktigt Nice deal, landade väll runt 43% under bf - låg på över 56% ett tag.

Så hur mycket eller vad jag köper är helt upp till butikernas priser.

Men om man får drömma så vill jag ha en SL 500 med ljus skinn klädsel - gick en på kvd för någon vecka sen som jag missade :(.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk
Medlem

Hoppas på en 1440p 27"< ips/va 120Hz+ till rätt peng, samt en rymlig ssd

Permalänk
Medlem

Är ute efter ett nytt tangentbord. Hoppas att man kan hitta något billigt.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Enda jag ska shoppa är ett visst klädesplagg, om det reas ut vill säga.
Annars ingenting.

Kan det vara en ny läderlapp? ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Duktig:

Kan det vara en ny läderlapp? ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Nästan du, ett par skinnbyxor

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Jag är ute efter billiga Sonos samt gopro. Eventuellt billiga delar till en extra-dator om köpsuget slår till ordentligt. Dock brukar inte mellandagsrean imponera...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

m2 ssd 500+gb till laptopen typ 960 pro

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En 144Hz 24-27" med G-sync <3 Vill säga att priset är tillräckligt pressat.

Permalänk
Medlem

Fractal Design Define C hoppas jag på... Lyckades missa julkalendern just den 3e
https://julkalender.itcapps.com/sweclockers2016/?p=103&source...

Och min mus gick sönder nyss men jag hade en MSI-mus liggandes som jag fick med ett grafikkort, skön mus och jag tyckte den var bra tills jag provade att spela med den... Jävlar vilken kass sensor det är i den musen haha!

Så jag hoppas också på ett bra pris på Logitech G403 under rean.

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte hur fyndtipsen kommer in. Men en sak jag skulle gilla på er specialsida är att det stod vad själva produkten är och inte bara produktnamnet. T.ex. att det stod Tangentbord någonstans på alla tangentbord så att man lätt kan söka igenom specialsidan för det man vill ha.

Permalänk
Medlem

Svenska Zloty

Förvänta er knappt någon rea alls då 1 US$ är nästan uppe i 10 SEK.

Tacka vår kära Riksbank för det, ju mindre värda våra pengar är desto bättre! Vi får ju betala mer för saker och ting, speciellt importerade varor. Ökade priser -> Inflation -> Mindre saker för samma peng -> Mycket bra...NOT!

Permalänk
Medlem

Föräldrarna vill tydligen ha en ny datorskärm. Typ 24", 1080p, höj-/sänkbar och ganska bra pris. Vi får se vad mellandagarna kan ge!

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

En m.2 ssd vore nice

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Nästan du, ett par skinnbyxor

Ingen cape då?

Shit varje gång jag ser ditt nick börjar jag nynna : Nanananananananananaaaa Buttman!

Kass rea i år, bara ett kap med en 2 GB Firecuda och bra pris från komplott, annars mest skit faktiskt.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jocke83:

Men om man får drömma så vill jag ha en SL 500 med ljus skinn klädsel - gick en på kvd för någon vecka sen som jag missade :(.
Skickades från m.sweclockers.com

Inte direkt en mellandagsreamackapärgrunka direkt va?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bogey:

Inte direkt en mellandagsreamackapärgrunka direkt va?

Inte direkt något man använder på vintern heller så om någon är redo att sälja sin för att ge familjen en Nice resa över nyår så plockar jag gärna upp den då blir det en mellandags leksak helt i min smak

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bogey:

Ingen cape då?

Shit varje gång jag ser ditt nick börjar jag nynna : Nanananananananananaaaa Buttman!

Då har jag lyckats med mitt nick då
Jag är nämligen uppväxt med denna kultserie!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Då har jag lyckats med mitt nick då
Jag är nämligen uppväxt med denna kultserie!

Det är jag med, men jag springer inte runt i läderoutfit precis, däremot......https://batmanbutiken.se/pingvinen-maskeradkl%C3%A4der

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bogey:

Det är jag med, men jag springer inte runt i läderoutfit precis, däremot......https://batmanbutiken.se/pingvinen-maskeradkl%C3%A4der

Läder is da shit

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Läder is da shit

Då skulle du se mitt nya paraply

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bogey:

Då skulle du se mitt nya paraply

Ser fram emot en post i ditt senaste inköp tråden.
God Jul

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X