GTX 780, GTX 460, AMD-kylare, kylpasta

Permalänk
Hedersmedlem

GTX 780, GTX 460, AMD-kylare, kylpasta

Säljer följande efter diverse uppgraderingar.

1. ASUS Geforce GTX 780 med DirectCUII-kylaren. 3GB VRAM. Kortet är inte fabriksöverklockat och har heller aldrig överklockats av mig. Köptes som en fyndvara på NetOnNet i slutet av 2014. Fungerat jättebra så länge jag använt det, jättetyst och bra temperaturer under belastning i spel, har aldrig provat stresstest. Snygg backplate.

Medföljande tillbehör: Installationsguide, skiva med diverse programvara, SLI-brygga, 8-pin till 2x6-pin-adapter.

Starta bud på 900:-.

2. Gainward Geforce GTX 460. 1GB VRAM enligt etikett på baksidan. Okänt skick. Skänktes bort av annan medlem här på Sweclockers i somras eftersom han inte visste skicket på det. Personen jag tänkte ge det vidare till visade sig inte behöva det och därför ligger det bara här hemma nu. För att det var kul plockade jag isär kortet, dammade av det och satte på ny kylpasta men jag har inte möjlighet att testa om det fungerar eller hur temperaturerna ser ut. Säljes därför som defekt. Sveriges renaste 460?

Bud.

3. Standard komplett AMD-kylare. Kom med en Phenom II X4 955 en gång i tiden. Fungerar fint, högljudd under belastning som man kan vänta sig.

Ge ett bud om ni behöver den.

4. Cooler Master kylpasta som kom med kylaren som ersatte ovan nämna AMD-kylare. Vi har egen kylpasta hemma och behöver därför inte denna.

Prisidé: 20kr? Kan skickas i brev med vanligt frimärke om någon behöver den.

Alla bud i diskussionstråden tack. Om sakerna ska skickas gäller förskottsbetalning, annars möts jag gärna, antingen i närheten av Jönköping eller i Göteborg någon gång efter 4:e januari. Jag säljer till vem jag vill osv.

Jag har fler bilder än Sweclockers låter mig ladda upp, alla bilderna finns uppladdade här på Imgur: http://imgur.com/a/m3dx9

Fråga om det är något, har inga problem att skicka fler bilder heller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! budar startbud på 900 + frakt för ASUS Geforce GTX 780

Permalänk
Medlem

Halloj igen

Jag uppar mitt bud till 950+frakt om jag får med SLI-kabeln och de sladdarna som skulle hänga med ändå, samt kylpastan och det ev. defekta GTX 460?

Permalänk
Hedersmedlem

Tackar, noterat. Jag tänker jag väntar till torsdag eller fredag beroende på om delarna får något mer intresse. Annars hör jag av mig till dig.

Permalänk
Medlem

Var i Jönköping finns du?

Bor där vanligtvis men är hemma på visit nu, syrran skulle dock kunna plocka upp det direkt, imorgon har hon chans för det innan hon beger sig hitåt.

Hojta till, 950kr så plockar jag det imorn

Permalänk
Hedersmedlem

Jag bor utanför Huskvarna men jobbar i stan. Antar att du pratar om 780:t? Kan tyvärr inte imorgon men om någon av er har chans på torsdag eller fredag skulle det vara extra smidigt för mig eftersom jag saknar förpackningen och skummet kortet kom i.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Halloj igen!

Jag uppar mitt bud till 1100+frakt om jag får med SLI-kabeln och de sladdarna som skulle hänga med ändå, samt kylpastan och det ev. defekta GTX 460!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Exocet:

Halloj igen!

Jag uppar mitt bud till 1100+frakt om jag får med SLI-kabeln och de sladdarna som skulle hänga med ändå, samt kylpastan och det ev. defekta GTX 460!

Du leder just nu.

Permalänk
Medlem

@Andreaz1:

Härligt att höra

Jag tänker vinna denna då jag behöver kortet..så

Visst fungerar det i SLI med ett EVGA GTX 780 (ej ti) ?

Vad tror du att frakten går på förresten?

Mvh David Nordahl

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Exocet:

Jag tänker vinna denna då jag behöver kortet..så

Hehe okej.

Skrivet av Exocet:

Visst fungerar det i SLI med ett EVGA GTX 780 (ej ti) ?

Det bör det göra.

Skrivet av Exocet:

Vad tror du att frakten går på förresten?

Vågar knappt gissa men om du vinner alltihopa blir de en ganska stor kartong och det väger nog en del, kanske uppåt 150-200kr men jag lovar inget där.

Permalänk
Medlem

@Andreaz1:

Drar nig ur, 1100kr är ett 780ti eller tom ett 970 vid bra prutning.

Lycka till! Och God fortsättning

Permalänk
Hedersmedlem

@Blu3n0va Tack detsamma!

Permalänk
Medlem

Tjabba, har en kompis som erbjöd mig ett bra pris på ett GTX 980, så jag kanske måste dra mig ur :/ Återkommer så fort jag bara kan!!

Förstår om du inte pallar att vänta och väljer en annan köpare om du känner att det är brådis.

Beklagar för detta, mvh David

Permalänk
Medlem

Skriver ett till inlägg så att du verkligen ser detta, igen sorry för struligheten.

Permalänk
Medlem

@Andreaz1:

Vad ligger budet på nu när han drog sig ur?

Finns fortfarande möjlighet för mig att säga till så hämtas kortet upp

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Blu3n0va:

@Andreaz1:

Vad ligger budet på nu när han drog sig ur?

Finns fortfarande möjlighet för mig att säga till så hämtas kortet upp

Han har inte dragit sig ur än, gör han det leder du på 950kr. Skriver till dig i kväll eller imorgon i så fall.

Permalänk
Medlem

@Andreaz1:

Skicka gärna sms på numret jag skicka i PM. Kan inte vänta hur länge som helst heller med att plocka upp så hoppas han hör av sig snart

Permalänk
Medlem

Jag känner att jag varit till tillräckligt mycket besvär så jag drar mig ur som sagt, hoppas att allt löser sig ändå, verkligen ledsen.

Får bli 960 ist för 780 sli.

Tack ändå och sorry som sagt.

Permalänk
Hedersmedlem

GTX 780 är sålt!