Permalänk

Spel mus

Hej alla Sweclockers. God fortsättning mitt problem är att jag skall köpa ny mus. Jag spelar nu med en razer deafadder men vill byta
till annan mus. jag har storlek 10 i handskar jag vill inte ha minder än den jag har för tillfället. Ingen trådlös ......

Visa signatur

MSI Z87 MPOWER Socket-1150 - Intel Core i7-4770K Socket-LGA1150 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8-8-8-24
Noctua NH-U12S CPU Kylare - Intel® SSD 530 Series 180GB 2.5 - Corsair AF140 140mm Fläkt - Windows 10 Home Premium.
fractal designe define R5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av volvo v70:

Hej alla Sweclockers. God fortsättning mitt problem är att jag skall köpa ny mus. Jag spelar nu med en razer deafadder men vill byta
till annan mus. jag har storlek 10 i handskar jag vill inte ha minder än den jag har för tillfället. Ingen trådlös ......

Varför vill du byta? Vad har du för budget? Vad spelar du för spel?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Inaktiv

Mionix Naos 3200 funkar fint för mig. Riktigt skön mus, hållt i 3 år utan några problem.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=624779
ev 7000 med bättre DPI: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2372343

Permalänk

@Cooling23: Min budget är obegränsad. Spelar mes FPS-spel köpte en sån här Xtrfy XG M2 gaming mus - Ninjas in Pyjamas edition men gav bort den då den var för låg till min hand. Min nuvarande mus är sönder spelad.

Visa signatur

MSI Z87 MPOWER Socket-1150 - Intel Core i7-4770K Socket-LGA1150 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8-8-8-24
Noctua NH-U12S CPU Kylare - Intel® SSD 530 Series 180GB 2.5 - Corsair AF140 140mm Fläkt - Windows 10 Home Premium.
fractal designe define R5.

Permalänk
Medlem

Arrogant bastard whirlwhind är en bra mus !

Permalänk
Inaktiv

Mx518 😊

Permalänk
Medlem

Oavsett vilken du väljer så rekommenderar jag starkt att dels filosofera lite över;
- Hur håller du din nuvarande mus? Lyfter du den ofta från musmattan? Använder du två eller tre fingrar (vissa har långfingret på scroll) för musknapparna?
- Hur lyfter du din nuvarande mus och kan du lyfta den nästkommande musen på liknande sätt?
- Vill du ha extra knappar utöver höger/vänster + framåt/bakåt?
- Spelar du med hög eller låg sensitivity?
- Spelar RGB-belysning någon roll?

Jag rekommenderar starkt att besöka närmsta MediaMarkt/Elgiganten för att klämma på deras möss före inköp! Värt är också att kika på andrahandsmarknaden där det finns gott om folk som testat möss men inte varit bekväma med dem.

Visa signatur

"Trying is the first step towards failure"

Permalänk

Hej tackar för Feedback. Nu har jag köpt steelseries Rival 300 och är nöjd. Den är högre kuppad samt längre känns bra i min hand. Kraven på min mus (inga extra knappar förutom ändra sensitivity knap på mus) ( RGB-belysning är inget krav ) Recension vad jag tyckte var bra med Xtrfy XG M2 gaming mus. Ingen programvara behövs allt finns inbyggt ock känns välgjord samt ser bra ut med RGB-belysning denna mus passar er som har storlek 8 till 9 handskar.

Visa signatur

MSI Z87 MPOWER Socket-1150 - Intel Core i7-4770K Socket-LGA1150 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8-8-8-24
Noctua NH-U12S CPU Kylare - Intel® SSD 530 Series 180GB 2.5 - Corsair AF140 140mm Fläkt - Windows 10 Home Premium.
fractal designe define R5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon239600:

Mx518 😊

MX518 finns väl inte ens längre??

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon239600:

Mx518 😊

Det var länge sen man kunde få tag på en sån, dessvärre.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av volvo v70:

Hej tackar för Feedback. Nu har jag köpt steelseries Rival 300 och är nöjd. Den är högre kuppad samt längre känns bra i min hand. Kraven på min mus (inga extra knappar förutom ändra sensitivity knap på mus) ( RGB-belysning är inget krav ) Recension vad jag tyckte var bra med Xtrfy XG M2 gaming mus. Ingen programvara behövs allt finns inbyggt ock känns välgjord samt ser bra ut med RGB-belysning denna mus passar er som har storlek 8 till 9 handskar.

Jag gick från Rival till Xtrfy XG M3, M3 är större och så mycket skönare.

Permalänk
Inaktiv

@Behind900: nej det kanske man inte kan men min är igång ännu 😂