Söker råd för ny multi skärmlösning 3 skärmar till fps spel och även till Star Citizen & Elite Dangerous ?

Permalänk
Medlem

Söker råd för ny multi skärmlösning 3 skärmar till fps spel och även till Star Citizen & Elite Dangerous ?

Söker råd för ny multi skärmlösning 3 skärmar till fps spel och även till Star Citizen & Elite Dangerous ?

Skall vara snabba helst med tunn ram.

Visa signatur

PM mig istället för ta de på forumet hittar inget annars

Permalänk
Medlem

Här är en snabb gamingskärm (144hz) med väldigt tunn bezel:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3390738

Annars har du en lista här:
http://www.bestthinbezelmonitor.com/

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Tackar @Gurk:

Visa signatur

PM mig istället för ta de på forumet hittar inget annars

Permalänk
Medlem

Kolla in nya skärmarna från Asus. Det finns på Computex
35tum som kommer svida rejält i plånboken

Permalänk
Inaktiv

Rekommenderar stativet i min signatur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon176726:

Rekommenderar stativet i min signatur.

Av ren nyfikenhet av hur det blir/ser ut... kan du bistå med ett foto på din datorhörna där?

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gurk:

Av ren nyfikenhet av hur det blir/ser ut... kan du bistå med ett foto på din datorhörna där?

Permalänk
Medlem

@anon176726: Vanesak med skärmarna stående antar jag, det blir väldigt kompakt och frigör ju ytor helt klart. Nice.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Om ni vill komma och dricka lite öl och äta god mat så har jag skapat en liten träff