Ducky PBT keycaps, svensk layout

Permalänk
Medlem

Ducky PBT keycaps, svensk layout

Säljer mitt set med Ducky PBT Keycaps, nordisk layout. Tjock BPT-plast, dyesub. Har tidigare suttit på mitt Ducky Mini under 1+ år, så alphas och mods är använda men i mycket gott skick. Resterande tangenter (numpad, funktionstangenter, piltangenter, etc.) helt oanvända. Originalkartong och medföljande keypuller ingår.

Säljes för 500 kronor plus frakt. Priset är detsamma som jag betalade för dem 2014, och vad ett liknande ANSI-set kostar idag. Jag antar att de rent skulle kunna säljas för mer i och med att det är stört omöjligt att få tag på tjocka PBT-tangenter med svensk layout sedan Ducky Nordic lade ner, men jag är mer intresserad av att de kommer till användning än att de blir liggande i mitt förråd.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel NUC Coffee Lake I7-8559U | Thinkvision P27u | Shiit Fulla 2| Beyerdynamic DT 770 80 Ohm | WhiteFox gen 1 | Ducky Secret M | Lenovo Thinkpad x280

Permalänk
Medlem

@caligo:

Hej! Jag köper gärna uppsättningen (även jag har ett Ducky Mini). Bor i Skarpnäck så kommer helst och hämtar om det är OK?

Visa signatur

Define Mini | Maximus V Gene | i5 3570k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 770 SC ACX

Permalänk
Medlem

@olger: Komma förbi och hämta fungerar absolut. Tar detaljerna via PM.

Visa signatur

Intel NUC Coffee Lake I7-8559U | Thinkvision P27u | Shiit Fulla 2| Beyerdynamic DT 770 80 Ohm | WhiteFox gen 1 | Ducky Secret M | Lenovo Thinkpad x280