Fick nyss ett email från Seasonic - 2a plats i tävling

Permalänk
Medlem

Fick nyss ett email från Seasonic - 2a plats i tävling

Okej, som sagt så fick jag nyss ett email från seasonic. I mailet så skriver dom att jag har vunnit 2:a plats på deras Nyårs giveaway.

Men mina frågor är: 1. Seasonic gjorde väll reklam för det på Sweclockers? 2.Tror du att det är legit?

Minns inte riktigt när jag gick med i tävlingen isåfall, därför blev jag lite fundersam!

Permalänk
Medlem

Är ju bara kolla vilken email address det är sänt ifrån? Om du vill kan du ju lägga upp screenshot på mailet här också.

Alternativ 3, skicka ett mail till Seasonic, leta reda på någon mailadress på deras hemsida och fråga.

Permalänk
Medlem

@eucalyptus: mailadressen - newyeargiveaway2017@seasonic.com

Dear Participant,

CONGRATULATIONS!

You probably were dreaming about this during the few past days and now
your dream came true!

_ - You are a lucky winner of the Seasonic New Year Giveaway!_

We will soon send out the SECOND PRIZE, the Seasonic Goody Bag to you
but first we will need to have your:

* Full name
* Mailing address
* Contact email for delivery
* Telephone number for delivery

Thanks!

Best regards,

The Seasonic Team

Jag minns att jag gick med i en tävling, har en länk dit http://seasonic.com/newyeargiveaway2017/

Permalänk

Winner Selection and Prize. Sea Sonic will conduct a random drawing from among all eligible entries received during the Giveaway Period to award the Prizes and by Monday January 30, 2017 all winners will be notified. No prize transfers or cash redemption permitted. Winners are solely responsible for all applicable federal, state, and local taxes and for any other expenses, costs or fees associated with the acceptance and/or use of the prizes.

Winner Notification. The potential winner will be contacted via email using the contact information provided at the time of entry. Inability to contact a potential winner, the return of any prize notification as undeliverable, or the failure of the potential winner to respond to the prize notification in 48 hours will result in the prize being forfeited and awarded to an alternate potential winner.

Ser ut som att du var nr3 och att någon inte svarade

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem

Japp den är legit, mailade deras support (som svarade på <5mim, riktigt grymt). Har dock inte riktigt fattat vad jag har vunnit.

Permalänk
Medlem

Frågade dom om vad som fanns i goody bag'en. Fick detta svaret:

Thank you very much for your reply.
Well for our Goddies pack... We guess that letting you in a secret will make it more thrilling. Like we have now your address, we will ship it in the next days.

Jag diggar smileyn på slutet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ganax:

Frågade dom om vad som fanns i goody bag'en. Fick detta svaret:

Thank you very much for your reply.
Well for our Goddies pack... We guess that letting you in a secret will make it more thrilling. Like we have now your address, we will ship it in the next days.

Jag diggar smileyn på slutet

Grattis till vinsten då

Du får ju givetvis visa sen vad det blev för något Såklart intressant o veta vad en "goodie bag" är för något när det kommer från ett företag som enbart sysslar med nätaggregat

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Grattis till vinsten då

Du får ju givetvis visa sen vad det blev för något Såklart intressant o veta vad en "goodie bag" är för något när det kommer från ett företag som enbart sysslar med nätaggregat

Dom tillverkar inte enbart nätagg😋 utan även grafikkort, moderkort och nu även AIO kylare 😎

Permalänk
Medlem

@eucalyptuS @Kelzzor: Nu blev det lite mer intressant! Jag kommer att skriva (ksk lite bilder oxå) vad jag har vunnit när det kommer.. antligen i detta forumet eller så gör jag ett nytt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ganax:

@eucalyptuS @Kelzzor: Nu blev det lite mer intressant! Jag kommer att skriva (ksk lite bilder oxå) vad jag har vunnit när det kommer.. antligen i detta forumet eller så gör jag ett nytt!

Jag som är helsnurrig fick för mig att det var evga haha borde nog aova 😋