Vilket är det sämsta spelet någonsin?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon34034:

Så är det med de flesta, ska försöka nån dag, tack

jag spelade kanske 1h och rörde inte spelet på en månad. gav det en chans och nu är jag fast.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk

Dan Dolme?

Permalänk
Medlem

Battlefield 1 - körde kanske 100h i plåga. Avinstallerade

// LZ

Permalänk
Medlem

Diablo 3, DOTA 2

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tea42BBS:

Battlefield 1 - körde kanske 100h i plåga. Avinstallerade

// LZ

Skrivet av 13ers3rk:

Diablo 3, DOTA 2

Platsar verkligen inte i tråden. Skärp er.

Permalänk
Medlem

Vet inte om det har förändrats då jag inte spelat den sedan dess men Day Z standalone alpha när det först kom ut... Det var fruktansvärt tråkigt och kändes som en joggingsimulator fast fett laggig...

Permalänk
Medlem

Heavy Rain. Usch.

Visa signatur

Intel i9 9900k | Z390 Designare | RX580 8GB | 64GB RAM
M.2 SSD: 1TB Windows för spel & 500GB Mac OS för övrigt

Ikea Fredde | Arozzi Mezzo V2 Fabric | 4K 40" Philips
Logitech G203, G213 & Z333 + MacBook Pro 15" Retina

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Platsar verkligen inte i tråden. Skärp er.

Det är väl ändå en personlig åsikt om vad man tycker är dåligt, Diablo 3 uppföljaren av Diablo 2 lyckades inte leva upp till förväntningarna och var trasigt vid release. DOTA 2 känner jag bara att det är ett riktigt dåligt MOBA likt HoN.

Och det är dom sämsta spelen jag någonsin spelat. Kan ju ta och skärpa dig själv och bidra med något till tråden istället för att samla inlägg.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 13ers3rk:

Det är väl ändå en personlig åsikt om vad man tycker är dåligt, Diablo 3 uppföljaren av Diablo 2 lyckades inte leva upp till förväntningarna och var trasigt vid release. DOTA 2 känner jag bara att det är ett riktigt dåligt MOBA likt HoN.

Och det är dom sämsta spelen jag någonsin spelat. Kan ju ta och skärpa dig själv och bidra med något till tråden istället för att samla inlägg.
Skickades från m.sweclockers.com

Du har inte läst igenom tråden ser jag.

Jag är extremt skeptisk till att Diablo 3 och DOTA2 är dom sämsta spelen någonsin. Såvida du inte spelat kanske 5 spel på sin höjd totalt genom livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Du har inte läst igenom tråden ser jag.

Jag är extremt skeptisk till att Diablo 3 och DOTA2 är dom sämsta spelen någonsin. Såvida du inte spelat kanske 5 spel på sin höjd totalt genom livet

Men det kan väl knappast du veta? Det är som sagt en personlig åsikt vad man tycker är bra och dåligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 13ers3rk:

Men det kan väl knappast du veta? Det är som sagt en personlig åsikt vad man tycker är bra och dåligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, tråden är, tolkar jag det som iaf, mer att se på spel med objektiva ögon och se vilka som är allmänt sämst. I början av tråden finns några utmärkta förslag på detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Nej, tråden är, tolkar jag det som iaf, mer att se på spel med objektiva ögon och se vilka som är allmänt sämst. I början av tråden finns några utmärkta förslag på detta.

Vilket är det sämsta spelet du någonsin spelat? Är den första meningen i tråden.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 13ers3rk:

Vilket är det sämsta spelet du någonsin spelat? Är den första meningen i tråden.

Ja, det är inte lätt att vara trångsynt antar jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Ja, det är inte lätt att vara trångsynt antar jag.

Mata inte trollen Loxus. Det lönar sig inte.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Inaktiv

Dying light var en plåga för mig då spelet inte ville spara. Hade säkert spelat 4-5 timmar rakt vid något tillfälle, och allt var vipps borta. Det kännetecknar ett riktigt dåligt spel, på vissa sätt. Spelet i sig var grymt, men man ska inte behöva spela om för att spelet bangar ur. Slutade tyvärr med att det avinstallerades.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Ja, det är inte lätt att vara trångsynt antar jag.

Som sagt, låt småbarnen vara i fred så lugnar de ner sig snart.

Om man följer vissas logik i denna tråd så är dessa mina sämsta spel:

For Honor - för snyggt, min dator pallar inte.
Overwatch - kasst, jag dör hela tiden.
Heathstone - kasst, alla fuskar, använder aimbot.
CS GO - kasst, min mamma lyfter på telefonen så jag disconnectar. Ospelbart.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

Lätt Carmageddon!!!

Grafiken lämnade övrigt att önska, men gameplay, fantastiskt!

Edit: oj här svarade jag på Bästa!

Klart sämsta: CoD: Ghosts

Fick det aldrig att flyta på min dator fast den överskred rekommenderade systemkrav och jag spelade på Low. Känslan fanns i tex BO 1 var helt borta. Kändes som att det endast gavs ut för att det skulle ut ett CoD det året.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Rocklets:

Lätt Carmageddon!!!

Grafiken lämnade övrigt att önska, men gameplay, fantastiskt!

Sämsta spel?
Carmageddon var riktigt unikt när det kom 1997, jag kan ej minnas något spel med samma stuk som man hade spelat innan.
Så spelet var ett upplevelse, det var säkert tråkigt att spela längre. Men jag skulle ej vilja kalla den det sämsta spelet.

Vilket är det sämsta spelet jag har spelat måste väl var något jag själv har gjort, jag gjorde en flappybirds-klon på en vanlig operatörspanel och den sög riktigt hårt.

Permalänk
Medlem

SimCopter.

Herregud vilka usla kontroller. Ljudeffekterna är nog det sämsta jag någonsin varit hört. Så dåligt att man skrattar åt spelet. Okej grafik föra att komma från 96 men övergripande usel gameplay.

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

Lätt Carmageddon!!!

Grafiken lämnade övrigt att önska, men gameplay, fantastiskt!

Men om gameplay är "fantastiskt" så är det väl inte sämsta spelet nånsin?

*edit* aha du menade bästa

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Inaktiv

The Division

Permalänk
Medlem

@sir_vesslan:
Poké Mongo
Fy fabian för att behöva gå för att få levla. Tala om en tavla... min mobil har inte micro för Gorbys så total fail.

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem
Skrivet av edda123:

SimCopter.

Även om jag i princip nästan håller med om din beskrivning så tyckte jag faktiskt att det var riktigt kul att flyga runt i de städer jag själv skapat i Sim City 2000.
Insåg snabbt att man fick göra andra prioriteringar i stadsplaneringen om man ville ha staden flygvänlig.

Permalänk
Medlem

Civ: Beyond Earth
BF3 & 4 - Tycktes aldrig ha roligt i de nya BF spelen, oftast var man bara frustrerad när man spelade.

Permalänk
Medlem

For Honor, fastnade aldrig för det!

Permalänk

No mans sky är väl den största floppen på ett år?

Permalänk

Operation Flashpoint: Dragonfire & Operation Flashpoint: Red River, based on my biased disgust at Codemasters destroying a once great name!

Permalänk
Medlem
Skrivet av itspetro:

For Honor, fastnade aldrig för det!

Så bara för att du inte fastnade så är det det sämsta spelet någonsin? Ok, då kan vi stänga tråden.

Skrivet av indepthis:

No mans sky är väl den största floppen på ett år?

Det släpptes faktiskt ett eller två spel före 2016. Något av dem kan ha varit sämre...

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Medlem

Senaste SimCity borde platsa!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk

Dragons Lair, fett jävla orimligt spel