Återförsäljare: Inga fler NES Classic Edition

Permalänk
Medlem

Är det samma problem globalt eller är det bara Sverige som har låg prio?

Förstår inte varför de inte kan pumpa ut fler mini nes när det är så extrem efterfrågan på dem. Är det någon som vet hur många de sålt globalt?

Gissar att det har med lanseringen av Switch som har något med detta att göra att dom medvetet inte vill att mini nes ska konkurrera med Switch?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X 3,4GHz
Asus GeForce RTX 4070 Dual OC 12GB
Asus ROG Strix X570-E Gaming
G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 32GB
Samsung 980 Pro Series 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Läkarn:

Nintendo är ju kända för att helt och hållet förneka det flesta rykten och information, som de inte själva gått ut med direkt, bara för att det sedan ska visa sig vara sanna.

Det senaste var tillverkningsstoppet av Wii U som Nintendo förnekade men efter kort bekräftade.

1. Precis som alla företag gör.
2. På vilket sätt är förnekande av företagshemligheter "ständiga lögner"?
3. Vad är det som gör det litet "extra coolt" att hata just Nintendo på Sweclockers?

Visa signatur

De (tredje person, plural, subjektsform).
Dem (tredje person, plural, objektsform).
Vi (första person, plural, subjektsform).
Oss (första person, plural, objektsform).

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Colery:

Jag undrar jag om inte detta bara är ett sätt att göra om göra rätt. Jag tror inte att detta är slutet
Jag har aldrig varit VD för ett stort spelföretag men OM jag hade varit det hade jag sett den här lilla konsolen som ett stort misslyckande mitt i all succé som den ändå tycks gjort.
Missförstå mig rätt, jag älskar Nintendos 8-bitarskonsol mest av alla konsoler som någonsin släppts. Uppvuxen med den och har fått "ärva" originalet från mina syskon. Men är man i den situationen som Nintendo är och varit länge, nedåtgående ekonomisk situation, så gör man i mina ögon inte denna konsolen. Tanken är skitbra men de måste ju lära sig att tänka steget längre och förstå hur man tjänar pengar.
Hade jag varit VD på Nintendo så hade jag också stoppat produktionen och gått tillbaka till ritbordet. Gjort om den så att man kan köpa fler titlar och kanske som i Switchen stoppat in en kortplats för SD-kort och samtidigt kanske tänkt till lite kring produktionslinjen och tillgång och efterfrågan. En hype håller inte hur länge som helst så risken finns att deras skepp redan seglat men jag tror att det finns stora pengar att hämta i att sälja speltitlar via konsolen.
För jag kan ju tycka att återlanserar man en gammal produkt så kan man inte lansera en produkt med sämre funktionalitet än föregångaren. Gällande produktionstakten kan jag tycka att de borde märkt i ett tidigt stadium hur efterfrågan såg ut (marknadsundersökning eller när det börjades pratas om produkten öppet) så de borde antingen dragit i bromsen tidigare eller kastat in en växel till, det är ju inga rymdraketsprodukter de har i MiniNes:en direkt.

Nintendo vet hur man tjänar pengar, företaget har funnits i långt över 100 år. Ekonomin är bra, de är inte tvungen att gå i vinst på samma sätt som många andra företag då de sitter på väldigt mycket pengar.

Produktionen har officiellt ökats och NES Classic Mini var den tredje bäst säljande konsollen i januari: http://venturebeat.com/2017/02/16/npd-nintendos-nes-classic-w...
I nuvarande takt så kommer det dröja länge innan alla bokningar ute i butiker hunnit levererats. Hade dock varit intressant med officiell info om hur många som sålts hitills.

Permalänk
Medlem

Som någon redan skrivit i tråden tror jag det handlar om att NES Mini var tänkt att täcka upp gapet mellan Wii U och Switch, så att Nintendo hade något att sälja.

Sedan blev de lite tagna på sängen (dumt) av hur populär den blev.

De säljer nog hellre gamla Zelda- och Mario-spel på Virtual Console på Switch för 100 kr styck.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arditi:

3. Vad är det som gör det litet "extra coolt" att hata just Nintendo på Sweclockers?

Det är väl precis som att alla verkar hata på Razer, en grej man gör bara tydligen.

Har svårt å hata ett företag bara för en sak dom gör. Gillar man inte läget, nej nej gå vidare i livet då.

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

Skitmärkligt, NH har inte ett ord om detta när jag letar och inget om Nintendo efter 16 Januari 2017. Googlar jag så är de bara sweclockers och FZ som har detta.

Visa signatur

Server: Fractal design Define 7 XL | AMD Ryzen 7 5800X 8/16 | ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO | 64GB Corsair @ 3000MHz | ASUS Radeon RX 460 2GB | Samsung 960 PRO 512 GB M.2 | 2x 2TB Samsung 850 PRO SSD | 6x Seagate Ironwolf Pro 10TB
WS: Phantex Entoo Elite | AMD Ryzen Threadripper 1950X 16/32 | ASUS Zenith extreme | 128GB G.Skill @ 2400MHz | ASUS Radeon HD7970 | 3x 2TB Samsung 960PRO M.2 | 6x Seagate Ironwolf Pro 10 TB
NEC PA301W 30" @ 2560x1600 | Linux Mint 21.3 Cinnamon

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Jag är helt säker på att det är falskt med, Nintendo har själva gått ut med att de dessutom ökar produktionen. Detta problem är Svenskt/skandinaviskt. Utländska spelsidor har inte snappat upp något heller.

Då är frågan, är det någon form av sabotage där någon är ute efter att skada Nintendos varumärke genom att skapa osäkerhet kring leveranser. Att dessa rykten började någon vecka innan lansering av Switch kan ha en koppling. Fular sig svenska handeln sig, är det rent av Bergsala som fjantar sig?

En intressant observation som gjordes i Switch-tråden för ett tag sedan var att någon butik listade två olika utgåvor där den ena benämndes Bergsala edition eller något liknande. Är de "omärkta" grå-mporterade eller håller vi på att få en ny distributör i vår region?

Finns så mycket konstigheter här. Att man i utlandet inte reagerar talar mycket för att Nintendos ord gäller. Hade produktionen verkligen avbrutits hade vi förmodligen hört det från Asien först, då de tillverkas där.

ÅF som Webhallen, Inet och Dustin ser jag generellt som seriösa och normalt av god service. Har köpt av de för extremt mycket pengar genom åren.

När man tänker efter logiskt och lungt så ser ingen anledning till att ta på foliehatten och misstänka att de vill dj-vlas med sina kunder medvetet (även om jag i ren desperation nästan gjort det själv innan, så jag förstår dig lite ändå).

Tror inte heller att det handlar om något medvetet yttre "sabotage" av Nintendo inför Switch eller liknande konspirationer.

Det mest realistiska och "spektakulära" som jag kan misstänka är kommunikationsproblem/gnissel/distributionskamp emellan Nintendo/NintendoEuropa<vs>Bergsala. Men detta är en väldigt spekulativ gissning enbart ifrån min sida måste sägas. Skulle dock kunna förklara varför det bara är Norden som drabbas av stopp i leveranserna.

Får återigen ge mig på att försöka köpa den vid någon utlandsresa i vår (har testat och letat febrilt efter NES Classic när jag under de senaste månaderna varit på resa i Washington DC, Shanghai, HongKong och Taipei). Europa utanför Norden kanske är det säkraste kortet.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av martinot:

ÅF som Webhallen, Inet och Dustin ser jag generellt som seriösa och normalt av god service. Har köpt av de för extremt mycket pengar genom åren.

När man tänker efter logiskt och lungt så ser ingen anledning till att ta på foliehatten och misstänka att de vill dj-vlas med sina kunder medvetet (även om jag i ren desperation nästan gjort det själv innan, så jag förstår dig lite ändå).

Tror inte heller att det handlar om något medvetet yttre "sabotage" av Nintendo inför Switch eller liknande konspirationer.

Det mest realistiska och "spektakulära" som jag kan misstänka är kommunikationsproblem/gnissel/distributionskamp emellan Nintendo/NintendoEuropa<vs>Bergsala. Men detta är en väldigt spekulativ gissning enbart ifrån min sida måste sägas. Skulle dock kunna förklara varför det bara är Norden som drabbas av stopp i leveranserna.

Får återigen ge mig på att försöka köpa den vid någon utlandsresa i vår (har testat och letat febrilt efter NES Classic när jag varit på resa i Washington DC, Shanghai, HongKong och Taipei). Europa utanför Norden kanske är det säkraste kortet.

Webhallen kom det ju fram senast igår med att de skiter i de som förbokat Switch tidigt, jag själv har flera gånger haft problem med leveranser från företaget då de försöker skicka returvaror vid köp av nya produkter.
Dustin är ofta väldigt dålig sett till deras kundtjänst, speciellt som privatperson. Att de sedan fuskrear ständigt där det ordinarie priset plötsligt kallas rea-pris och ett påhittat ordinarie pris som är betydligt högre dyker upp. Har uppmärksammats flera gånger i forumet.
Inet har jag ingen snaskig dirt på dock. Den som har förtroende för våra ÅF'ar har sett för lite. Dock sköter sig de generellt ofta väldigt bra och vår svenska reglering till handel är fortfarande långt bättre än i utlandet. Men det är inget som svenska handeln varit med och format förstås.

Du skulle ha slagit till när du var i Hong Kong, 300kr till eller vad det var. Annars de tre butikerna som saknar kö-system då men då ska man kolla dessa vid rätt tillfälle förstås.

Permalänk

Kan det månne ha nånting att göra med att konsolen blev hackad och folk tryckte in typ alla retro NES-spel på den? Kanske kommer en reviderad version som råder bot på detta. Eller så vill inte Nintendo kannibalisera sin retro-store på switchen.

Om nu ryktena är sanna överhuvudtaget...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av HellDildo:

Kan det månne ha nånting att göra med att konsolen blev hackad och folk tryckte in typ alla retro NES-spel på den? Kanske kommer en reviderad version som råder bot på detta. Eller så vill inte Nintendo kannibalisera sin retro-store på switchen.

Om nu ryktena är sanna överhuvudtaget...

Det är mycket möjligt, dock skulle det nog handla om ett tillfälligt stopp för att korrigera produkten och inte någon nedläggning.

Nu är den rätt simpel att komma åt men luckan lämnades öppen från fabrik. Sony ersatte PS2 med PS2 Slim strax efter att HDLoader blev känd och började användas. Sony dödade även OtherOS som möjliggjorde Linux på PS3 när OtherOS kunde användas för att spela piratkopierade spel.

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått något mail från Webhallen att min order är struken? 31 augusti la jag min order och den är fortfarande kvar hos Webhallen

Visa signatur

Play by the rules, die by the rules.

Permalänk
Medlem

Kul för alla som sålde sina exemplar för 1000 eller lite till. Snart är de värda multum.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arditi:

1. Precis som alla företag gör.
2. På vilket sätt är förnekande av företagshemligheter "ständiga lögner"?
3. Vad är det som gör det litet "extra coolt" att hata just Nintendo på Sweclockers?

Är det verkligen coolt, eller inne att hata Nintendo här? Måste ha missat nåt :S
Trodde det var Razer och Microsoft som stod i centrum...

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Du skulle ha slagit till när du var i Hong Kong, 300kr till eller vad det var. Annars de tre butikerna som saknar kö-system då men då ska man kolla dessa vid rätt tillfälle förstås.

Ja, men tyckte då att ca 1100 var lite "scalppris" i det läget (hade inte nåtts av nyheter om produktions/säljstopp vid det tillfället i januari)...

Men den allra bästa chansen hade jag med Ellos där jag skulle huggt och beställt direkt. Hann med att gå in på sidan och se att den var beställningsbar (men ett antal minuter senare så var det kört). Ångrar djupt nu efteråt att jag inte snabbade mig mer (borde vetat bättre vid det laget)! 😐

Senast var jag närmast var i torsdags i förra veckan med att se tipset om ICA i tråden. Satt på tåget och var uppkopplad med datorn emot nätet kl 10 vid tipset, men kollade jobbmail och annat innan jag in på SweC strax före 11. Hade jag gått in direkt på SweC vid 10 (fullt möjligt) så hade jag haft en NES Mini hemma nu.

Mitt största hopp är fortfarande Dustin, eller Europa utanför Norden.

Kanske är dum princip jag har (då jag lätt har råd) att inte vilja betala scalppris/överpris, men, men...

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Urme:

Jag har inte fått något mail från Webhallen att min order är struken? 31 augusti la jag min order och den är fortfarande kvar hos Webhallen

Jag la min order his Webhallen för inte så länge sedan (av ren desperation så har jag under de två senaste månaderna försökt att beställa hos alla någorlunda seriösa svenska ÅF).

Förmodligen så ligger ni som beställt under 2016 (eller annan liknande brytpunkt) fortfarande kvar i kösystemet för leverans.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Men vafan? Antar att man har en del marginal på produkten och den borde vara förhållandevis enkel att producera så om kapaciteten tryter borde man kunna utöka produktionen till någon annan tillverkare, typ Foxconn. Framför allt när fasta kostnader för att ta från konsolen redan är tagna.

Oklart om man tjänar mer på att sälja spelen separat dessutom, tror inte konsolen kannibaliserar särskilt mycket på digitala utgåvor av klassikerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag orkade inte vänta så byggde en RetroPie istället. Sjukt smidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oanoan:

Jag orkade inte vänta så byggde en RetroPie istället. Sjukt smidigt.

Tycker du vi ska bli imponerade av ditt hemmabygge eller vadå?

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Finns det någon källa på dessa butikers ständiga försök att få det att verka som att leveranserna/produktionen upphör? Låter som mest som Sverige/skandinavien-relaterat, bara här man överhuvudtaget hör något om detta.

Officiellt gäller det fortfarande att produktionen fortsätter och dessutom ska öka. Hade varit intressant att se butikernas källa till dessa påståenden.

Vet kedjor i andra länder som har klagat. T.ex. affärer i England där de har fått in 2-3 exemplar när de har mer än 20+ kvar på förbeställningslistan att dela ut.

Det här är vad som händer om man säljer ett gulligt koncept utan en skarp genomförningsplan och börjar sälja en emulationsbox som du inte kan välja spel till. Konceptet hade varit coolt, om inte NES emulatorer redan var en grej.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk

@Nioreh83: Olika sidor på nätet som jag inte har källa på tyvärr säger att Nintendo har fullt upp med produktionen av Switch och fokuserar enbart på den tills de kommit i fas med Switch-leveranserna. Därefter blire NES mini igen. Jag tycker det låter troligt. Den oväntade succen som kom av NES mini vill Nintendo inte gå miste om, men massproduktion ihop med nvidia kan inte vara lätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av oanoan:

Jag orkade inte vänta så byggde en RetroPie istället. Sjukt smidigt.

Ett billigare och bättre alternativ eftersom man kan spela de flesta formaten på den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClosetPerv:

@Nioreh83: Olika sidor på nätet som jag inte har källa på tyvärr säger att Nintendo har fullt upp med produktionen av Switch och fokuserar enbart på den tills de kommit i fas med Switch-leveranserna. Därefter blire NES mini igen. Jag tycker det låter troligt. Den oväntade succen som kom av NES mini vill Nintendo inte gå miste om, men massproduktion ihop med nvidia kan inte vara lätt

Dålig strategi om det stämmer. Dumt att skapa missnöjda kunder, och inte klara av att leverera sin förra produkt som till de som redan köpt den, innan man sätter igång och börjar sälja och tillverka nästa maskin. Riktigt dåligt av Nintendo om det ligger någon sanning bakom det (hoppas inte).

Hela NES Mini känns som ett stort fiasko och misslyckande tycker jag snart. Pinsamt dåligt sköt. Känns som om Nintendo börjat att bli ett kundovänligt och arrogant företag.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Inte speciellt förvånande med tanke på pris och att spelutbudet var minst sagt dåligt

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Nes classic var alldeles för låg prissatt och jag är rädd för att Nintendo precis som för Wii U tänker sälja spelen till Nintendo Switch.

Skrivet av Ozzed:

Ah men va fa-an??? Vill de inte ha pengar eller vad är det frågan om?

Strategi och marknadsanpassning. De har upptäckt ett mycket större sug efter nostalgiprylar än väntat. Inte smart att mätta marknaden med Nintendo Classic och jag tror Nintendo har en ny version på gång inom kort, självklart med en uppjustering av priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Jag är helt säker på att det är falskt med, Nintendo har själva gått ut med att de dessutom ökar produktionen. Detta problem är Svenskt/skandinaviskt. Utländska spelsidor har inte snappat upp något heller.

Då är frågan, är det någon form av sabotage där någon är ute efter att skada Nintendos varumärke genom att skapa osäkerhet kring leveranser. Att dessa rykten började någon vecka innan lansering av Switch kan ha en koppling. Fular sig svenska handeln sig, är det rent av Bergsala som fjantar sig?

En intressant observation som gjordes i Switch-tråden för ett tag sedan var att någon butik listade två olika utgåvor där den ena benämndes Bergsala edition eller något liknande. Är de "omärkta" grå-mporterade eller håller vi på att få en ny distributör i vår region?

Finns så mycket konstigheter här. Att man i utlandet inte reagerar talar mycket för att Nintendos ord gäller. Hade produktionen verkligen avbrutits hade vi förmodligen hört det från Asien först, då de tillverkas där.

"Känd från SweClockers!"

Om inte annat så borde det nog finnas gamla vanskötta NES'ar som det faktiskt växer svamp i, 30 år senare.

Jag tror det kan vara så enkelt att nån som hanterar ÅF i Bergsala missat att läsa PM:et att produktionen fortsätter och ger fel information till ÅF.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem
Skrivet av dblade:

Strategi och marknadsanpassning. De har upptäckt ett mycket större sug efter nostalgiprylar än väntat. Inte smart att mätta marknaden med Nintendo Classic och jag tror Nintendo har en ny version på gång inom kort, självklart med en uppjustering av priset.

Lyckas de inte få ordning på leveranser och få fram en NES Mini, och de istället vill bråka med oss kunder, så blir det aldrig någon mer Nintendoprodukt (ivf inte någon hårdvara) för mig.

Har länge varit sugen på en NES Mini, men nu börjar det bara kännas tråkigt. Var tvärt om för mig. Såg fram emot att efter att ha fått NES Mini att de skulle följa upp med en SNES Mini som jag tänkt att köpa även den.

Fixar de inte denna så kommer jag fortfarande att brinna för Nintendos charmiga spel, men kommer inte att köpa någon Nintendohårdvara i framtiden.

Då blir det 100% "egen" emulator och endast eventuellt köp av Nintendos mobilspel för min del.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exxovion:

Ett billigare och bättre alternativ eftersom man kan spela de flesta formaten på den.

Ja verkligen Blev så glatt förvånad av hur enkelt det var att sätta upp

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att de fortsätter tillverka själva handkontrollen iaf? Behöver en till till min NES Classic

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

En dag som denna kan man känna sig lite dum för att man inte köpte hela lagret (10st) som fanns i butiken.
O andra sidan gillar jag inte folk som pressar upp priserna. Så jag får leva med nunne-stämpeln

Visa signatur

Galleri: https://imgur.com/a/4JTFzOF

Threadripper 1950X @ 3.8GHz — MSI X399 Gaming Pro Carbon
MSI 1080 Ti FE — 2 x PALIT 980 Ti — Corsair AXi1500W — G.Skill Trident Z RGB 64GB 3200 C14 — Corsair Obsidian 900D — EKWB custom loop — Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Webhallen kom det ju fram senast igår med att de skiter i de som förbokat Switch tidigt

Det här har jag missat. Vad är det om?