Vilket GAMER namn låter bäst av dessa. Behöver nytt namn

Permalänk
Medlem

Vilket GAMER namn låter bäst av dessa. Behöver nytt namn

5 (Y)

Permalänk
Medlem

Hade not gått för 5.

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem

Inget av de i TS.

Hitta bara något unikt som går att uttala, t.ex. med detta verktyg:
https://scratch.mit.edu/projects/57822196/

Några exempel:
zefara
fujota
zipako
shekata
poxibo

Permalänk

0.
Annars så låter dessa bra:
NikeGucci
Swaginat0r
Gr3vling

Visa signatur

grrrr...

...mjau

Permalänk

Hade gått för 3 eller 5!

Permalänk

Lucky13! Låter inte så jävla tryhard, lite roligt också.

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Varför inte bara Dani?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

TS har inte varit inloggad sen november, så tror inte han bryr sig längre.

Permalänk
Medlem

@tacticalkill4u:
8: Magpie

Jag gillar fåglar
*EDIT*
Det finns en svala i England kallad Goatsucker... Swallow named Goatsucker... sug på den du
*END EDIT*

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

TS har inte varit inloggad sen november, så tror inte han bryr sig längre.

Han har ju bytt nic.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Roliga/fyndiga namn ska det vara

Permalänk
Medlem

Lätt nummer 1 för att ha allt på det torra. Funkar inte spelkarriären kan du alltid luta dig tillbaka på att göra dansbandscovers av Eagles-låtar.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

@andreas_dock:

öhmm Detox för avvänjning vid alkohol och drog missbruk... skulle inte tro det va ? ska nog vara Antabus rättare sagt

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Medlem

@pytonOrm:
Veganer använder Detox ordet även när de väljer Eko märkt mat och vatten utan frätande gaser i... men som du säger; vanligast använt som avgiftning...

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem

Inget med X eller Z i...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av htbtoma:

jag tycker att 1-6 är helt horribla, låter som nick valda av en fjortonåring
7 är bäst av de du skriver här även om jag tycker att det är för långt.

som någon skrev tidigare, skippa "X" i Danix och kör på bara Dani, låter mycket bättre.

Instämmer med fetat, gillar när det har personlig anknytning och är kort och koncist. Den enda risken (eller kanske trevliga synergieffekten?) är att folk tror det sitteren tjej vid namn Danielle bakom skärmen.

Resten av förslagen låter faktiskt mest som ostiga namn på RGB-LED-strösslade gamingprodukter i svart plast.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DOGE:

*ba da tsh!*