Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Har handlat av Elfynd och de är bra att göra med. Lagerstatus stämmer kanske inte alltid då de kan vara lite sena att uppdatera det, men de är pålitliga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izak80:

Någon som har erfarenhet av Elfynd. Är lite sugen på Xbox One för 1299kr nämligen?

Skickades från m.sweclockers.com

Bodde 500m från butiken och har handlat till och från av dem sedan de öppnade för 14-15år sedan.
Helt okey företag som i bland har riktigt bra erbjudande. Särskilt vitvaror är de billiga på.

Permalänk

Elfynd

Skrivet av Izak80:

Någon som har erfarenhet av Elfynd. Är lite sugen på Xbox One för 1299kr nämligen?

Skickades från m.sweclockers.com

Mycket bra företag, har handlat många vitvaror av dem och sparat många tusenlappar. De säljer kartongskadat och returer från El-giganten. Vitvaror kan ha skavanker i form av repor eller små bucklor (oftast på sidan där det inte syns). Men funktionellt är de 100%.

En i personalen bor i Helsingborg och kan ta med grejer dit. Ibland kör de leveransrundor. Jag har oftast fått mina grejer levererade till Hesingborg (utan kostnad), men en gång fick jag gratis leverans till sommarstugan i Blekinge. Vet dock inte hur det är med leverans uppåt landet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

För mig är det underbart! Som att köpa ny bil och så har den fjärrlås. Man vill liksom inte gå tillbaka till att låsa upp med nyckel och dra upp låspinnen på passagerardörren.

Nice.

Nu beställde jag en annan mobil, men du får gärna beskriva mer om vad/hur du använder fingeravtrycket och var det inte funkar.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Inaktiv

Det blev ett ASUS ROG Centurion 7.1 headset tillslut! Det gick inte att motstå nästan halva priset på det

Permalänk
Medlem

Bra pris på Office, men Komplett saltar rätt rejält med frakten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Senseye:

Bra pris på Office, men Komplett saltar rätt rejält med frakten.

Skickades från m.sweclockers.com

Köp 3 st så får du gratis frakt
Men ja, tyvärr så kör de inte med fraktfritt för Sweclockers medlemmar som t.ex. Inet gör.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Köp 3 st så får du gratis frakt
Men ja, tyvärr så kör de inte med fraktfritt för Sweclockers medlemmar som t.ex. Inet gör.

Visst, men sen säljer inte inet så billigt heller

Permalänk
Medlem

Nu har cdon också sänkt Office 365 till 199 med 29kr frakt, och med cdon+ för 49 som man tog i veckan så har jag ju fri frakt 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

Ville bara lägga in ett gott ord för G403:n som e rea nu.

Batteri tid? Ok, skulle säga att jag laddar musen typ varannat dygn under natten
Storlek? Bra, och det säger jag som vill att den ska vara stor så man inte får kramp i handen.
Vikt? Man väljer om den ska vara mycket lätt eller om man vill lägga in vikten som kommer med.

Bra glid, jävligt bra byggkvalitet och känns verkligen som den första gaming musen som jag testat som är trådlös.

Synd att jag inte lyckats stänga av ljuset på den, alla tillverkare envisas med att möss och tangenbord ska lysa som julbelysning atm.

Bra mus är nöjd, har testat typ microsoft's trådlösa innan och jag var inte super imponerade.

Permalänk
Skrivet av Simoneriksson:

Ville bara lägga in ett gott ord för G403:n som e rea nu.

Batteri tid? Ok, skulle säga att jag laddar musen typ varannat dygn under natten
Storlek? Bra, och det säger jag som vill att den ska vara stor så man inte får kramp i handen.
Vikt? Man väljer om den ska vara mycket lätt eller om man vill lägga in vikten som kommer med.

Bra glid, jävligt bra byggkvalitet och känns verkligen som den första gaming musen som jag testat som är trådlös.

Synd att jag inte lyckats stänga av ljuset på den, alla tillverkare envisas med att möss och tangenbord ska lysa som julbelysning atm.

Bra mus är nöjd, har testat typ microsoft's trådlösa innan och jag var inte super imponerade.

Har funderat på att köpa den nu på rean, men inbyggt batteri känns som en nackdel, och att man behöver ladda den så ofta, utöver det så verkar de vara en riktigt bra mus.

Visa signatur

Ryzen 5900x I Noctua NH-D14 I ASUS TUF GAMING X570-PLUS I G.Skill Trident Z Neo 2x16 3600MHz CL16 I ASUS Tuf RTX 3080ti 12GB I Corsair MP600 1TB M.2 I ASUS ROG Strix 850W I Fractal Design Define R4 Svart I

Permalänk
Skrivet av Simoneriksson:

Ville bara lägga in ett gott ord för G403:n som e rea nu.

Synd att jag inte lyckats stänga av ljuset på den, alla tillverkare envisas med att möss och tangenbord ska lysa som julbelysning atm.

Jag kunde stänga av ljuset med Logitech Gaming Software (Lightning Settings) och fick bättre batteritid som bieffekt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Senseye:

Bra pris på Office, men Komplett saltar rätt rejält med frakten.

Enligt Prisjakt är det fri frakt, men det stämmer ju inte alls. Dåligt.

Permalänk
Medlem

@tonka/lonka: Jag är väldigt nöjd, men den hade ju varit perfekt i mina ögon om den kört 2st AA batteri som går att byta ut. DOck hade vikten blivit betydligt högre då.

Permalänk
Medlem

@gymrattan: Har inte fått logitech programmet att hitta min mus än, får ta o testa någon annan kabel tack för tipset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Endast för studenter: https://mecenat.com/se/tele2-mobiltelefoni#p4345

Man kan köpa en Galaxy S7 eller Galaxy S7 Edge med abonnemang där telefonen kostar 3490kr respektive 4490 kr. Sedan kan man ångra abonnemanget och ha en prisvärd telefon kvar.

Säker på att man kan avbryta abonnemanget direkt utan att tvingas lämna ifrån sig telefonen? Om det funkar som du säger är jag jäkligt sugen på en S7 Edge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

Säker på att man kan avbryta abonnemanget direkt utan att tvingas lämna ifrån sig telefonen? Om det funkar som du säger är jag jäkligt sugen på en S7 Edge

https://i.gyazo.com/b6e10211a75eb68735f3223dbb9d4e12.png

Ja, vad jag förstått så måste det ju gå. Du behöver dock betala för iaf en månad av abonnemanget. Dubbelkolla med supporten.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Skrivet av Treant:

Ja, vad jag förstått så måste det ju gå. Du behöver dock betala för iaf en månad av abonnemanget. Dubbelkolla med supporten.

Nej det behöver man inte. Så länge man inte använder abonnemanget så har du 14 dagars ångerrätt. Går även att lämna in sin gamla telefon för att få ytterligare rabatt.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Nej det behöver man inte. Så länge man inte använder abonnemanget så har du 14 dagars ångerrätt. Går även att lämna in sin gamla telefon för att få ytterligare rabatt.

Hur lämnar man in sin gamla? Kan du länka?

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Skrivet av Treant:

Hur lämnar man in sin gamla? Kan du länka?

http://www.tele2.se/handla/payback

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Jag antar att man väljer "växla in" vid sista steget? Hittar det ingenstans när man försöker göra ett köp.. edit: om man går in på din länk så kan man väl inte köpa för studentpris?

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Skrivet av Treant:

Jag antar att man väljer "växla in" vid sista steget? Hittar det ingenstans när man försöker göra ett köp.. edit: om man går in på din länk så kan man väl inte köpa för studentpris?

Finns en flik ibland på toppen av sidan där man kan göra det.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Finns en flik ibland på toppen av sidan där man kan göra det.

Hittar inte för 3490 enbart 4490 är student

Alltså S7 Edge. S7 finns för 3490

Edit : nvm jag missförstod det, trodde både bar för 3490

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

@Rickard11: Ganska sugen på en också. Vet du hur det blir om man avslutar abonnemanget? Måste man också lämna in telefonen? Ska annars kontakta supporten imorgon.

Permalänk
Skrivet av KennyT:

@Rickard11: Ganska sugen på en också. Vet du hur det blir om man avslutar abonnemanget? Måste man också lämna in telefonen? Ska annars kontakta supporten imorgon.

Frågade kundtjänst och det gick bra att behålla telefonen och bara ångra abonnemanget, alltså behöver inte skicka tillbaka något. Så här gjorde väldigt många för ett tag sen när tele2 hade honor 8 för 2000 kr, och det fungerade bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Frågade kundtjänst och det gick bra att behålla telefonen och bara ångra abonnemanget, alltså behöver inte skicka tillbaka något. Så här gjorde väldigt många för ett tag sen när tele2 hade honor 8 för 2000 kr, och det fungerade bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan även intyga om att det inte är några problem. Gjorde så med min G4.

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Treant:

Jag antar att man väljer "växla in" vid sista steget? Hittar det ingenstans när man försöker göra ett köp.. edit: om man går in på din länk så kan man väl inte köpa för studentpris?

Längst upp Sälj din gamla mobil och få rabatt.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Är det köpläge på Nintendo Switch för 2000 kr Eller floppar det/går ner mera efter lansering?
Vad tror vi?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunde:

Är det köpläge på Nintendo Switch för 2000 kr Eller floppar det/går ner mera efter lansering?
Vad tror vi?

Vart finns switch för 2000kr?

Skickades från m.sweclockers.com