Tre vinner varsitt Be Quiet Pure Base 600

Permalänk
Melding Plague

Tre vinner varsitt Be Quiet Pure Base 600

Efter att ha sökt igenom bidragen har juryn utsett tre vinnare i Be Quiets tävling. En som är rädd för disken, en med ett bråkigt chassi och en hemlighetsfull vinner varsitt Pure Base 600.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna

Permalänk

Vilka tråkiga bidrag. Vad menar nr 3 ens? Är det något perverst? Tvåan känns krystad. Ettan var väl ok.
Är absolut inte missunnsam mot vinnarna, jag ställde inte ens upp i den här tävlingen. Kanske man ska göra nästa gång då.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur många deltog?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marsupilami:

Vilka tråkiga bidrag. Vad menar nr 3 ens? Är det något perverst?

Ganska uppenbar anspelning på företagsnamnet? Be Quiet? 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marsupilami:

Vilka tråkiga bidrag. Vad menar nr 3 ens? Är det något perverst? Tvåan känns krystad. Ettan var väl ok.
Är absolut inte missunnsam mot vinnarna, jag ställde inte ens upp i den här tävlingen. Kanske man ska göra nästa gång då.

Har sett klart många sämre bidrag genom tävlingarna, tycker inte det var något fel med någon av bidragen. Sen vet man ju inte heller hur kvalitén var bland de övriga, eller ens hur många det var som deltog

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Stort grattis till alla tre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marsupilami:

Vilka tråkiga bidrag. Vad menar nr 3 ens? Är det något perverst? Tvåan känns krystad. Ettan var väl ok.
Är absolut inte missunnsam mot vinnarna, jag ställde inte ens upp i den här tävlingen. Kanske man ska göra nästa gång då.

Krystad vet jag inte, men jag ska erkänna att jag slängde ihop motiveringen väldigt snabbt utan någon förväntning att vinna. Så snacka om att jag blev glatt överraskad idag när jag såg meddelandet att jag vunnit

Men det jämnar nog ut sig lite med tanke på alla gånger då jag spenderat ganska många minuter på att komma på en motivering utan att vinna något.

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

Main Fractal R5, 6700K, GTX 980 Ti, 32 GB DDR4 (4x8 GB), 2x240GB SSD, MSI Z170-A-G45
Old Fractal R3, 2500K, GTX 970, 16 GB DDR3 (2x8 GB), 120GB SSD, 2TB HDD, ASUS P8Z68-V Pro/Gen3
Lap Lenovo T440, 4300U, HD4400, 12 GB DDR3, 240 GB SSD
Htpc Mac mini Server (mid 2011), HD3000, 4 GB DDR3, 2x500 GB HDD

Permalänk
Medlem

Tack! Första gången jag vinner något. =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Starric:

Ganska uppenbar anspelning på företagsnamnet? Be Quiet? 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Exakt

Permalänk
Medlem

Någon som har fått sitt chassi ännu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SexMachine:

Någon som har fått sitt chassi ännu?

Jag fick det för kanske en halvtimme sedan av USPS, tänkte gå och öppna det strax efter jag druckit upp mitt te

Permalänk
Medlem

Mitt det dök in här också. UPS hade lämnat det hos grannen, skumt. Men nu är det hemma iaf=D