Intressekoll/byte av stationär dator!

Permalänk

Intressekoll/byte av stationär dator!

Hej.

Lägger ut en intressekoll på min dator för att uppskatta värdet på den och eventuellt sälja/byta om rätt pris erbjuds.
OBS; Byter endast mot en laptop med samma värde eller lite pengar imellan!

Bör noteras på en gång att chassit kom defekt (Endast 3.0 usb uttaget fungerar av alla de främre ingångarna) men eftersom att jag fick lov att knipsa av övre delen utav hårddisk platsen för att få plats med jätten till grafikkort, så var detta inget jag orkade hålla på att bråka över med kundtjänsten på inet. Så med andra ord kan ett nytt chassi vara värt att investera i om detta är något som stör dig.

Utöver detta fungerar allt klockrent och datorn har alltid fraktas säkert över de små sträckorna jag tagit den. Inga konstiga ljud, stabilt klockad, alltid varit väl kyld, rengjord med jämna mellanrum och aldrig haft problem med den.

Följande sitter i burken;
GPU: Radeon R9 390 Nitro 8GB (netonnet 2016-01-05)
CPU: Intel Core i5 6600K 3.5 (4,4 klock) GHz 6MB (Köpt av Froume här på Sweclockers 2015-12-26)
Nätagg: Fractal Design Edison M 750W (Köpt av Froume här på Sweclockers 2015-12-26)
Moderkort: Gigabyte Z170M-D3H (Köpt av Froume här på Sweclockers 2015-12-26)
Ram: Corsair 8GB (2x4GB) DDR4 2133MHz CL13 Vengeance LPX Röd (Köpt av Froume här på Sweclockers 2015-12-26)
CPU kylare: Noctua NH-D15 (Köpt av Froume här på Sweclockers 2015-12-26)
SSD: Samsung SSD Basic 840-Series 120GB (N/A)
HDD: HD1TB WD RE4 SATA-600 (N/A)

Säljer helst datorn hel som den är. Men kan tänkas sälja saker separat och behålla delar tills det är dags att bygga en ny dator om ingen är intresserad av hela paketet. (Har kartongerna kvar till alla delar förutom Hårddiskarna)

Vid byte mot en laptop kontaktar du mig i PM så tar vi det där ifrån.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, eller inte sälja alls. Upphämtning i närheten utav Falun prioreteras, annars står du för frakten och betalning sker via Swish, Banköverföring eller kontant. LÄGG ENDAST BUD DU ÄR REDO ATT BETALA!

Mvh, Marcus.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej Marcus, vad hade du tänkt för ditt 390x

Permalänk
Skrivet av antsaa:

Hej Marcus, vad hade du tänkt för ditt 390x

Är rätt så dålig på priser när det kommer till andrahandsmarknaden, så priset är diskuterbart.
kanske 1800? Blir runt halva summan på inköpspriset.

Mvh, M.

Permalänk

Vad skulle du lagt för ett pris på cpu, mobo och ram? Kan hämtas!

Permalänk
Medlem

Bjuder 300 o hämtar psu

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig byta med min Asus GL702VM men då vill jag ha pengar emellan.

Permalänk
Medlem

Datorn kvar??

Permalänk
Medlem

Är datorn kvar och hur mycket har du tänkt dig för hela kalaset?

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk

Är intresserad av grafikkortet.
och Mobo, CPU och ram.

Visa signatur

NZXT H710i Elit
Intel I7 12700K
32GB Team Group T-Force Xtreem ARGB White 4000MHz
ASUS ROG Strix 2080 Ti