Någon som spelar det gamla Battlefield 2 ??

Permalänk
Medlem

Någon som spelar det gamla Battlefield 2 ??

Någon som spelar det gamla Battlefield 2 ??
Skulle gärna ta upp mitt spelande igen , har provat dom nyare men tycket dom var så där
har inte lyckats hitta BF2 för nedladdning via tex steam eller orgin kanske inte finns ??

Permalänk
Medlem

BF2 är stängt och finns inte längre. Testa Bad Company 2?

Permalänk
Medlem

har Bad company 2 tycker det är så där

Permalänk
Medlem

Har för mig att det finns något som heter 'Revive' eller 'Revive Launcher' där bland annat Battlefield 2 och 2142 fanns med, där folk går in och spelar. Kolla runt och se om det är något för dig

Permalänk
Medlem

***BORT***
Sorry, postade i helt fel tråd

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Geeks Gaming

Jag kör det varje vecka genom Revivebf2. Hur kul som helst.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

https://battlelog.co/

är det den här ni menar då ?? Funkar det bra är det så enkelt som det står registrera ladda ner spela ??

Permalänk
Medlem

@qvintus4: Ja det är väldigt enkelt. Följ stegen bara.

Permalänk
Medlem

Perfekt kan äntligen ta upp mitt BF2 spel igen , BF2 är helt klart det bästa .....

Permalänk
Medlem

Har kört lite via denna launcher och det var simpelt att installera och spela. Värt att nämna, vet ej om dom fixat detta än då jag tagit bort f-secure, men har du det virusprogrammet så kan det blockera launchern som gör att du ej kan starta spelet.

Permalänk
Medlem

ok tack för tipset , ne har inte det programet men bra att veta

Permalänk

Yeeeeees!
Tackar som frågar! 😁

Permalänk

Lirade mycket BF2, helt klart det bästa BF genom tiderna Det samarbetet och lagandan som fanns i det spelet har DICE lyckats trolla bort totalt, tyvärr.... :-/

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Har kört BF3 blev besviken har kört Bad company 2 också besviken .
Jepp 9 min till total lycka sen ska det spelas här

Permalänk
Medlem

Jag spelade BF2 i nästan 7 års tid. Ingen av uppföljarna var i närheten av denna speltid för min del.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk

Är detta riktiga bf2 och helt gratis?

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Avstängd

@GoldenFan:

Svar ja!

Visa signatur

9900K @ 5,0ghz | Gaming X Trio 2080 Super | 16gb ram 3200mhz CL14

Permalänk
Geeks Gaming

Om folk vill lira så är det bara att lägga till mig på steam http://steamcommunity.com/id/jinxswe/
Eller hoppa in på GeeksGaming Teamspeak sitter där hela tiden. Så kan vi dra ihop något.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

https://battlelog.co/ Som sagt var bara regga sig ladda ner spela lätt som en plätt

Permalänk

@sam_Q: Gött! Får testa nu någon dag då

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Medlem

Det som var lite synd är att special forces som också finns med lite dåligt med folk på servrarna där , annars har alltid special forces varit en av mina favoriter

Permalänk
Medlem

Det är lite kinkigt man blir utslängd när det laddas en ny bana , det står pga modifierat spel men det är bara att gå in på banan igen men det känns lite tjaskigt i fall det blir fullt , så då räknas det här som ett modifierat spel ej original .....kanske en regel inställning ??