Permalänk

minsta musen

Hej, Är efter en ny mus då min kinzu v3 sensor börjar bli helt galen, Är ute efter en som är riktigt liten, har testat många möss, deathadder, zowie, xtryfy etc men alla mös jag testar känns så jävla stora. Vet ni någon mus som är liten? Vill ha nån som e lika lätt och liten som kinzu.

Mvh

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Gissar att du inte vill ha någon sorts resemus så själv gick jag på Mionix Castor.
Den är förhållandevis liten men kräver en gaming musmatta. Noll mottagning på fan alla ytor utom gamingmatta

Permalänk

Vill inte köpa en ny kinzu då deras sensor är skit och inbyggd accel. Men älskar formen

Permalänk
Skrivet av Spiffman:

Gissar att du inte vill ha någon sorts resemus så själv gick jag på Mionix Castor.
Den är förhållandevis liten men kräver en gaming musmatta. Noll mottagning på fan alla ytor utom gamingmatta

Haha den där e ju fan skitstor

Permalänk
Medlem

@Antonheeh:
Nja den ser stor ut men känns betyyyydligt mindre än alla tokiga spelmöss där ute.
Handen kupas lätt istället för att man sitter och krampar loss i något tokigt klogrepp

Permalänk

Har kört med SS Sensei och Rival samt Zowie EC1evo, men har nu skaffat mig en Logitech G Pro, minsta musen jag haft men den känns riktigt bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av StuntmanMike:

Har kört med SS Sensei och Rival samt Zowie EC1evo, men har nu skaffat mig en Logitech G Pro, minsta musen jag haft men den känns riktigt bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Ska nog fan testa den, Såg rätt skön ut.

Permalänk
Skrivet av Antonheeh:

Ska nog fan testa den, Såg rätt skön ut.

Gör det.

Skickades från m.sweclockers.com