Permalänk
Medlem

Mystiska fläckar på skärmen

Hej allihopa. Fick hem min ks8005 igår och efter uppackning märkte jag dessa fläckar https://imgur.com/a/pltaM

Inget som påverkar bilden, men någon som kanske vet vad detta beror på? Ska jag höra av mig till återförsäljare?

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Ser ut som fukt?

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk

ser ut som en skadad LCD skärm, skulle kontakta återförsäljaren om det, möjligt att den fått sig en smäll en större tryck i det hörnet.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk

Har du tagit bort eventuellt displayskydd?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU:Intel i9 9900k RAM:16gb Corsair 3200mhz GPU: Msi RTX 2070 Armor MB: MSI z390-A PRO SSD: Adata sp900 256gb HDD: WD red 3tb(lagring), Toshiba 2tb(mer lagring) Chassi: Fractal design define R2 XL PSU: Corsair RM650 CPU Kylning: Noctua NH-D15

Permalänk
Medlem
Skrivet av propellerhatt:

Har du tagit bort eventuellt displayskydd?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja runt lister och baksida. Märkte ingen som satt över skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex_farnstrom:

ser ut som en skadad LCD skärm, skulle kontakta återförsäljaren om det, möjligt att den fått sig en smäll en större tryck i det hörnet.

Har ju inte tecknat någon försäkring. Bara dem inte säger att de är jag som har förorsakat detta. Tyckte vi var försiktiga när vi lyfte upp han.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vet nog vad det där är för "fläckar"

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | MSI 4090 Suprim Liquid X | Gigabyte Aorus X570 XTREME | 64GB Vengeance RGB Pro 3600MHz | Corsair MP600 M.2 - 500GB | Corsair MP600 M.2 - 2TB | Samsung 970 EVO 1TB M.2 | EVGA Supernova G2 1300W | Phanteks Eclipse P500A DRGB | Alienware 34" QD-OLED – AW3423DW

Permalänk
Skrivet av edgaaar:

Har ju inte tecknat någon försäkring. Bara dem inte säger att de är jag som har förorsakat detta. Tyckte vi var försiktiga när vi lyfte upp han.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är alltid värt att fråga dem, som jag ser på bilden, ser jag inga andra skador i området, utan det kan gå på garantiäreende.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebban84:

Vet nog vad det där är för "fläckar"

Hahaha

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex_farnstrom:

Det är alltid värt att fråga dem, som jag ser på bilden, ser jag inga andra skador i området, utan det kan gå på garantiäreende.

Ska höra av mig innan lunch. Tack för alla tog sig tid!

Skickades från m.sweclockers.com