Permalänk
Medlem

gtx 960 strix och define mini

hej, jag vill sälja gtx 960 strix och define mini ( ej nya define mini c)
båda produkter är köpt hos inet 29e 3 2016 och jag har kvitto och original förpackning för båda.

gtx 960 2GB strix är använd ca 4-5 månader och den är absolut ny skick har inte överclockats. sen dess har den legat i original förpackning men har testat engång i januari för att kolla om den funkar och det funkade felfritt. kan självklart testa att de fungerar som det ska om det önskas.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2982801 lägsta ny pris på prisjakt: 2249kr men tror det går inte köpas mer och därför pris är inte uppdaterad för vad de är värt.

define mini är väldigt gott skick vad jag ser så är vid montering så har färgen tagits bort lite insidan av top panelen jag bifogar bilden. jag säljer pga uppgradering till temperd glass chassi.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=807666 lägsta ny pris på prisjakt: 850kr

all bud gäller i tråden jag tar emot inga PM när det innan jag hittar köparen från tråden.
jag föredrar köparen kommer och hämtar produkten eftersom det är min första försäljning och jag vill inte riskera. jag föredrar swish men kontant går det också bra.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Bjuder 500kr för 960 + hämtar

Permalänk
Medlem

@chong4oo Följer fläktarna och fläktkontrollernmed chassit?

Permalänk
Medlem

@snapoutofit jag avvaktar några dagar till eller tills jag är nöjd med buden

@Tazok ja själv klart kommer original fläktarna och fläktkontroller kommer med bara ziptie som jag har använt allt annat kommer som original förpackning

Permalänk
Medlem

@chong4oo
ok, då bjuder jag 400kr om vi kan lösa hämtningen på något smidigt sätt. Skicka mig pm om det är intressant

Permalänk

650:- plus frakt om du skickar för grafikkortet

Permalänk
Medlem

Ifall du har kvitto, varför länkar du till ett felaktigt pris på prisjakt? Kortet du har är ett fint kort som såldes för 1500kr för ett år sen, fast vad den kostade för ett år sen är! I dagens läge helt irrelevant.

Permalänk
Medlem

Bjuder 700kr för kortet och hämtar.

Permalänk
Medlem

@kawasa länken var mest för att visa exakt vilken modell jag hade och dess specs korten kostade mig 1790kr.

@kirillk och @Tazok jag låter buden stå kvar tills allafall imorgon och om ingen budar högre så skickar jag PM till er.

Permalänk

Finns grafikkortet kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

grafikkorten är såld men chassin finns kvar.