Permalänk
Medlem

V har slutat fungera på tangentbordet

Det är så att min mors tangentbord på jobbet har börjat krångla, ! Och v funkar inte att skriva. Tack på förhand!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är tyvärr inte de felet jag har, kan tillägga att Windows knappen inte funkar heller

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Jovinski:

Är tyvärr inte de felet jag har, kan tillägga att Windows knappen inte funkar heller

Skickades från m.sweclockers.com

Funkar ingen av windows knapparna?

Permalänk
Medlem

Den högra funkar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

jag vet inte om detta är en troll tråd eller inte men jag kryddar till lite själv och undrar varför du har din mors tangentbord med dig till jobbet.

Annars är hon egenföretagare gå köp nytt, är hon anställd säg till chefen om nytt.

Vad har hon spillt i tangentbordet ? rengör och låt torka

Permalänk
Medlem

Jag sitter just nu på hennes jobb och försöker fixa det, ingen som har spillt på tangentbordet och hon vill helst inte byta tangentbord.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hon får lära sig använda kommandot ALT+86 och ALT+118 eller så kan hon stava med F om hon är adlig

Permalänk
Medlem

E nog tangentbordsfärgen som håller på att ta slut, man kan fylla på ny i den lilla ventilen på baksidan...

Permalänk
Inaktiv

@Jovinski:
"Vanligt" tangentbord eller mekaniskt?

Är det ett "vanligt" ("rubberdome") så är det nog helt enkelt trasigt. Be arbetsgivaren att ersätta det med ett fungerande: eller låt din mor sitta och stirra i luften och tjäna den goda månadslönen!

(mekaniskt (vilket jag tolkade ditt förra svar som om det inte var): Rengör!)

Permalänk

Köp ett nytt rubberdome för 29 kr.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080