THQ Nordic tillkännager Darksiders 3

Permalänk
Melding Plague

THQ Nordic tillkännager Darksiders 3

Efter en längre tids rykten bekräftar THQ Nordic att en ny del i Darksiders-serien är på gång. Precis som tidigare delar handlar det om ett actionäventyr med fokus på strider och pussel.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Som man har längtat!!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

har 1an och 2an Remaster, bör man börja med ettan eller kan man köra på 2an direkt?

Båda är bra, börja med 1:an.
Jag tycker 1:an var bättre än 2:an, men det kan bero på att jag avbröt genomspelning av 2:an för att sedan försöka återuppta den efter 6 månader.

Permalänk
Medlem

Ettan var fantastiskt, tvåan lite av en besvikelse men inte direkt dåligt. Hoppas trean blir bra!

Permalänk
Medlem

Har bara lirat 2an som jag tyckte var ett riktigt bra spel.

Permalänk
Medlem

Gillar 1:an skarpt.

Skaffade 2:an för längesen, men lyckas aldrig riktigt komma igång med det. Kanske ska ge det en ny chans under en regnig dag i sommar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Gillar 1:an skarpt.

Skaffade 2:an för längesen, men lyckas aldrig riktigt komma igång med det. Kanske ska ge det en ny chans under en regnig dag i sommar.

Precis samma sak här. Första spelet sträckspelade jag hela vägen igenom. Andra spelet kom jag aldrig igång med, spelade kanske 4-5 timmar innan jag la undan det.

Hoppas tredje spelet blir bra!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Äntligen!!!

Permalänk
Medlem

Jag blev så jävla överlycklig när jag såg detta.

Jag ÄLSKADE bägge första och andra spelet, har bägge två orginalen och bägge remastern, har spelat igenom bägge massor av gånger och har 100% steam achivements på bägge två.

Var så sjukt rädd att Darksiders skulle försvinna när det gick dåligt för THQ.

Det ÄNDA klagomålet jag har hitills är att om Fury kommer se likadan ut i ansiktekt ingame som på trailern kommer jag bli jävligt ledsen.

I trailern ser hennes ansikte inte ut att passa Darksiders, utan mer som en Overwatch karaktär, men är helt övertygad att det är långt ifrån final design.

Permalänk
Medlem

Älskade darksiders 2, jävligt skönt spel. Det enda jag har att invända är varför i hela fridens namn skulle någon som fury springa omkring i högklackat? Kom igen, det är 2017.

Permalänk
Medlem

Detta ska bli kul, har kört både 1 och 2 på PS3, men nu blir det PC för 3:an när det släpps. Något att skriva upp i listan över framtida nöjen

Permalänk
Medlem

Älskade 1:an, hade lite svårare för 2:an men det var fortfarande bra. 3:an är efterlängtad hoppas det blir en 4:a oxå.

Permalänk
Medlem

Gillade första spelet skarpt. Andra var ok men jag gillar inte level och massvis av onödig loot. Får se hur Darksiders 3 blir. Kommer nog köpa det vilket som om det inte gör ett riktigt magplask.