Fem kreativa medlemmar vinner bordsplatser till Dreamhack Summer 2017

Permalänk
Melding Plague

Fem kreativa medlemmar vinner bordsplatser till Dreamhack Summer 2017

Redaktionen laddar upp inför Dreamhack Summer 2017 och nu har juryn utsett kreativa vinnare, som tagit fram varsin bakgrundsbild och tillsammans med varsin vän tar plats under eventet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna. Snyggt jobbat!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Grattis, alla vinnarna stiliga.
Märks ni har skills i PS

Permalänk
Medlem

Den där mattan vill jag ha på riktigt

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Nämen vad trevligt. Grattis till er andra också!

Visa signatur

Min dator: Intel Core i7-4770 - EVGA GeForce GTX 970 - Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 16GB (4GBx4) - Asus B85-Plus - Cooler Master B500 500W - Toshiba Desktop 1TB SATA 3.0 - Kingston SSDNow V300 240GB 2.5" OEM - Fractal Define R5

Permalänk
Medlem

@Henrikfotograf: Handduk

Visa signatur

ΛVOИ 2022
AMD Ryzen 7 3700X AMD Radeon RX 6900 XT
Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI Samsung 970 EVO Plus 1TB
Cooler Master NR200P MAX Corsair Vengeance 16GB 3200Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yoku:

Ge mig!!!

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

@Zebbzz är min favorit, inte helt säker på om det är en som stjäl en dator och flyr eller en som springer in till DH helt extatiskt med sin dator :).

Permalänk
Medlem

Stort, stort grattis, gubbar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

@str8forthakill: Man Tackar! Tanken var att han springer till DH, ungefär så som jag kommer göra ;p

Visa signatur

Ryzen 1700x @ 3.9ghz 1,4v, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB, 32GB Corsair vengence 3000MHZ, ASUS ROG STRIX X370-I, Asetek 545LC + Noctua NF-A9x14 92mm, Corsair SF600, Samsung 860 evo 500gb m.2 SSD, Dan case A4 V2, Cablemod Black Sleeved cable kit

Permalänk

Tackar och bockar från en "gubbe" som kommer att springa in på dh med sonen. Handduken jag gjorde skulle jag också vilja ha irl lär ju bli svettigt. 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Libera et impera
Acerbus et ingens
Per angusta ad augusta

Permalänk
Proffsmoddare

Snyggt, grattis!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Streckgubben på första bilden, har han bråttom ut från dh efter att ha stulit en dator?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

Bra jobbat alla.