Cooler Master tillkännager Masterbox Lite 5

Permalänk
Melding Plague

Cooler Master tillkännager Masterbox Lite 5

Chassimakaren Cooler Master bygger vidare på Master-serien med introduktionen av en ny datorlåda, som ska leverera design och funktionalitet till lågpris.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Var det inte meningen med "Master" serien att den var så modulär att det inte behövdes flera modeller? Har jag fel? Nu finns det så många Master chassin att jag har tappat räkningen.

Permalänk
Avstängd

Nej tack till bucklande designer.

Permalänk

Ser ut som ett Phanteks p400 upp och ner...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Formen känns som en liten tillbakablick på hur det såg ut förr. Nej tack.

Visa signatur

Galleri: https://imgur.com/a/4JTFzOF

Threadripper 1950X @ 3.8GHz — MSI X399 Gaming Pro Carbon
MSI 1080 Ti FE — 2 x PALIT 980 Ti — Corsair AXi1500W — G.Skill Trident Z RGB 64GB 3200 C14 — Corsair Obsidian 900D — EKWB custom loop — Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Mer vita chassin vore fint...

Permalänk
Medlem

*Gäsp*

Ser ut som vilket chassi som helst. Satsa istället på det tystaste, svalaste, minsta eller varför inte tokigaste chassit på marknaden så att man öppnar ögonen igen.

Permalänk
Medlem

Har de jobbat väldigt hårt för att efterlikna designen från 3-4 år sedan? Det som är grejen idag är ju antingen stilrenhet eller rymdskepp. Finns inget mellanting som fungerar. Ser bara Volvo ut.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Bra att fler chassin rör sig mot en "PSU shroud" standard.

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Medlem

Mycket negativa kommentarer här. Jag tycker den är rätt läcker. Men smaken är som baken, fylld med sk!t.
Prislappen på den va inte så dum heller!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Byter komponenter för ofta

Permalänk
Medlem

Bra pris och verkar vara hyggligt konstruerad. Dock så gillar jag inte tivoli gimmicken (det hade varit bättre att lägga pengarna på att ljuddämpa lådan) samt att det saknas en 5,25" plats, CD/DVD/Blu-Ray är inte riktigt utrotad ännu.

Permalänk
Medlem

Gillar budgetlådor, kör Corsair Carbide 200R, inget direkt att klaga på. Basic = Like. Den här lådan har lite mer bling vilket jag tycker är onödigt, annars är den säkert bra förutom att det är rätt fult med front som lutar framåt - dock en smaksak.

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk

Inget bling. Det ska vara rent och snyggt och tyst. Vem fan vill ha en julgran i vardagsrummet? passar i pojkrum, men inte hos oss vuxna. Vi vill ha tysthet och stilrent.

Visa signatur

Fractal Design R5 - Asus Maximus ix Code - Intel 7700K - Cryorig H7 - Samsung 960 Pro - Corsair RM750 V2- Asus ROG Strix 2060 - AOC Q3277PQU - NAD D3020 - Shure Aonic 50 - Dali Evidence 470 - Monitor Audio Bronze BR5 - Denon Rcd-M40 - XTZ 8.17 - Mionix Zibal 60 - Mionix Naos 3200 - Tangent Amptser BT 2 - Wharfedale Diamond 210 - Sen några fler datorer - Hörlurar - Och vettefan vad man har dragit på sig under åren. Dessa är iaf. dem primära jag använder mest.