PlayerUnknown's BattleGrounds letar efter spelare att spela med

Permalänk
Medlem

PlayerUnknown's BattleGrounds letar efter spelare att spela med

Hej mitt namn är joel jag är 22 år ifrån skellefteå jag söker efter nya spelare som är intresserad av att spela
Lite Battlegrounds.jag har endast ägt spelet några dagar och har ca 11 timmar speltid.
Jag har lite erfarenhet av duo och squad gameplay då jag mestadels spela solo eller med brorssan ibland.
Jag söker efter moget folk i min ålder och uppåt som vill spela ihop med nån för skojs skull för att träna förbättra sig själv och som inte tar rankningen döds seriös nu när det endå är alpha och så buggigt.

Om ni vill adda mig så här är min steam http://steamcommunity.com/profiles/76561198020350651/
Och här är mitt discord id: MajoraxD

Skriv gärna här vilken ålder du är i och om du har discord samt ifall du har addat mig och isf vad du heter påå steam.
Ska bli kul att spela med er sweclockare :D!

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

Hej

@Ziggy_:

Hej Joel
Jens 32 år här.
Skapade konto just i hopp om att hitta bra folk att lattja med.
Jag har inte köpt spelet ännu då jag inte hittat någon att lira mig ännu.

Gick inte bra att adda dig på steam, hitta dig ej.

Mvh
Jens

Permalänk
Medlem
Skrivet av JensD:

@Ziggy_:

Hej Joel
Jens 32 år här.
Skapade konto just i hopp om att hitta bra folk att lattja med.
Jag har inte köpt spelet ännu då jag inte hittat någon att lira mig ännu.

Gick inte bra att adda dig på steam, hitta dig ej.

Mvh
Jens

Du kan ju skriva till mig i privatmeddelande eller hära om du vill att jag samt andra kan adda dig. Skriv din steam profil länk så jag kan adda dig

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Vi är 4-10 pers inne på swecs TS varje kväll, hoppa in där så hittar ni snabbt nån att spela med.

teamspeak.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Finns det ingen Sweclockers Discord?

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på.
Kommer joina Swec teamspeak så snart jag kan
Är 32 år och köpte spelet igår.. Hunnit prova igenom lite i typ 4 timmar!

Älskar det so far

https://steamcommunity.com/id/-MysteryX-/

Adda gärna!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk

Vet inte vad Discord är för något, men swecs Teamspeak kommer jag nog att synas i framöver. Spelar solo en del, men vore roligare såklart att hänga lite med någon annan också.

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Vet inte vad Discord är för något, men swecs Teamspeak kommer jag nog att synas i framöver. Spelar solo en del, men vore roligare såklart att hänga lite med någon annan också.

https://discordapp.com/

"It's time to ditch Skype and TeamSpeak.

All-in-one voice and text chat for gamers that's free, secure, and works on both your desktop and phone. Stop paying for TeamSpeak servers and hassling with Skype. Simplify your life."

Permalänk
Skrivet av elixyr:

https://discordapp.com/

"It's time to ditch Skype and TeamSpeak.

All-in-one voice and text chat for gamers that's free, secure, and works on both your desktop and phone. Stop paying for TeamSpeak servers and hassling with Skype. Simplify your life."

Vad är fördelen jämfört med teamspeak då, om man inte betalar för ts servers..?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Vad är fördelen jämfört med teamspeak då, om man inte betalar för ts servers..?

Simplify your Life broo!

Det är väl som att välja Coca Cola eller Pepsi? Vad man föredrar helt enkelt.

Permalänk
Medlem

@TroNi: Fördelen antar jag med Discord är att den fungerar direkt i webbläsaren och går att skicka inbjudan via URL.
Dock föredrar jag själv alltid Teamspeak, då kvaliten på Discord är sämre än en Teamspeak med Opus Music 10.

Permalänk

Hej
Söker någon/några DUKTIGA att spela med, Jag varvar FPP med 3-person.
Helst Teamspeak.

Visa signatur

Strix 1080 ti
Intel i7 7700k
DDR4 16GB 3200mhz

Permalänk
Medlem

@rockstone: Tja !

Spelar helst FPP också.
Om man är duktig kan ju bara andra avgöra, för slå sig för bröstet o säga "fan vad duktig jag är" kan ju vem som göra.
Men jag har 1 CD o en jäkla drös top 10 iaf.

Lägg gärna till mig på stam HomieX är mitt nick och har TS med oändligt antal platser.

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem

@elixyr: För mig är TS Coca-Cola

Enkelt, Beprövat, Bra ljud.
Kan inte bli bättre än så.

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar