Gigabyte Aorus visar kompakta grafikdockan GTX 1070 Gaming Box

Permalänk
Melding Plague

Gigabyte Aorus visar kompakta grafikdockan GTX 1070 Gaming Box

Aorus utökar sortimentet och visar den externa grafikdockan GTX 1070 Gaming Box, vilken är av den mindre storleken och inkluderar ett grafikkort vid köp.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Gillar lösningen, men är orolig att den kommer att kosta som 3 stycken 1070...

Det hade varit bra om den hade gått att köpa löst och funkat med andra grafikkort också, så att man kan köra ett amd-kort om man har en extern freesync-skärm.

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Instämmer, känns inte som Thunderbolt 3 är standard på bärbara heller.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Den bästa formfaktorn för mig hittills, men sen så är jag svag för små paket också.

Permalänk
Medlem

Finns bara en DP på grafikkortet, eller är det en extra DP på dockan? Varför i så fall, när skärmarna borde anslutas till grafikkortet?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad tror ni den kommer kosta?

Permalänk
Medlem

Needz moar ledz.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Externt nätagg va?
Fick precis min expresscard eGPU att fungera så nu behöver jag ingen ny dator på ett tag.
Så när jag väl skaffar nytt är detta vardag

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

Kommer att kosta $600 i USA enlig PCgamer, så hoppas den hamnar på runt 6000 kr här.

Skickades från m.sweclockers.com