Permalänk
Avstängd

Inet och deras godis!

Man är ju van att få en pingvinstång med sina paket men detta gjorde mig riktigt förvånad.

Undrade varför mitt paket var tjockare än normalt med tanke på vad jag beställde och här är varför.

TACK INET :D!

Permalänk
Medlem

Det är egentligen packmaterial som även funkar att äta.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Bra ställe det där!

Visa signatur

FD Define Mini C | ASRock Z97E-ITX | Intel i7 4790k | Asus STRIX GTX 1070Ti OC
Adata 16GB 1600MHz | Samsung 850 Evo 500GB | OCZ 240GB | EVGA G2 650W
Huawei Honor8 | Lenovo Y14ISK

Permalänk
Medlem

Inet har sin egen forumdel btw

mums de där är goda

Permalänk
Medlem

Hmm, konsumenträtt indeed. Har kunden rätt till socker, är du inte helt nöjd med kvaliten eller är du rättmätigt negativt inställd till deras försök att ge dig diabetes?

Visa signatur

Burk:Ryzen 2700X~Asus Prime X470-Pro~G.Skill Flare X 16GB 3200 | Dark Rock Pro 4 | Asus GTX 970 | 3SSD+1HDD | Fractal Design R6 | AW3418DW | Logitech G810~Logitech G502 | argon C1~Argon DA1
Unraid:Xeon E3-1275~Supermicro X11SSH-LN4F~32GB Crucial DDR4 ECC | JBOD 12TB

Permalänk
Inaktiv

Kul att handla av Inet, och nyttigt med

Permalänk
Medlem

hmm kan man utnyttja ångerrätten när man ätit upp godiset

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

hmm kan man utnyttja ångerrätten när man ätit upp godiset

Bra fråga. Jag fick en trasig batteribank och ersättaren hade också med en pingvinstång så om man får trasiga saker så får man mer godis. Jag vet inte om det är bra eller dåligt totalt sett

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikael_a1:

Kul att handla av Inet, och nyttigt med

Haha klockrent Inet får börja skicka frukt istället jag ger bort allt mitt godis jag får från Inet då jag inte har ätit godis på två år nu

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Haha klockrent Inet får börja skicka frukt istället jag ger bort allt mitt godis jag får från Inet då jag inte har ätit godis på två år nu

Tror du verkligen ex ett äpple skulle överleva postens hantering och komma fram helskinnat? Bör ju bli äppelmos med tanke på hur dom hanterar ömtåliga paket

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Tror du verkligen ex ett äpple skulle överleva postens hantering och komma fram helskinnat? Bör ju bli äppelmos med tanke på hur dom hanterar ömtåliga paket

Skickades från m.sweclockers.com

Det är sant men en vattenmelon skulle nog överleva

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av infigo:

Bra fråga. Jag fick en trasig batteribank och ersättaren hade också med en pingvinstång så om man får trasiga saker så får man mer godis. Jag vet inte om det är bra eller dåligt totalt sett

Köp, retur, köp, retur. Gå infinitive på pingvin-stänger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Det är sant men en vattenmelon skulle nog överleva

Om möjligen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Det är inte bara Inet som skickar godis. MaxGaming brukar också skicka med lite godsaker. Och ibland när man handlar från Overclockers kan paketet vara fullproppat med godis av olika slag.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Köpte en laptop I vintras hos Inet men fick inget godis då...Letade I kartongen I timmar utan någon framgång
Halva köpet motiverades ju för en pingvinstång!
Kanske något man kan dra till ARN, vad tror ni?

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Medlem
Skrivet av bardbard:

Köpte en laptop I vintras hos Inet men fick inget godis då...Letade I kartongen I timmar utan någon framgång
Halva köpet motiverades ju för en pingvinstång!
Kanske något man kan dra till ARN, vad tror ni?

Dra det definitivt till ARN, helt klart ett brott mot Konsumentköplagen.

Permalänk
Medlem

De var väl rädda att den normala postgången skulle vara för långsam, så de körde med Ferrari.

Permalänk
Medlem

Mycket godare än det där packmaterial baserat på majsstärkelse...

Permalänk
Medlem

Brukar lägga godisstängerna från Inet i skafferiet, har några stycken där nu.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

Otroligt många komiker i den här tråden.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Jag har inte hunnit med att äta ikapp alla pingvinstänger än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Otroligt många komiker i den här tråden.

Yes, med tanke på kvalitén av skämten så kan man också dra slutsatsen att de antingen kommer från Göteborg eller är 50+

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

man vet ju varför dom vinner årets butik varje år när man ser detta

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte pingvinstång ändå (särskilt inte om det är lakrits) så detta är ju verkligen en god nyhet!

Permalänk
Medlem

Wow! Vilket packmaterial

Permalänk
Medlem

I love it!

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fextreme_fa:

Yes, med tanke på kvalitén av skämten så kan man också dra slutsatsen att de antingen kommer från Göteborg eller är 50+

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Beställde en skärm och fick den idag, men fick inget godis. Kanske läge att skicka tillbaks skärmen och ångra köpet.

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Avstängd

Ska man köpa en dator så är det bäst att göra det i flera beställningar för mer godis om man ändå lyckas få gratis frakt.