AMD släpper Radeon-drivrutin för Dirt 4

Permalänk
Melding Plague

AMD släpper Radeon-drivrutin för Dirt 4

Nyligen lanserades den senaste delen i spelserien Dirt. I samband med detta släpper AMD nya drivrutiner, med stöd och optimeringar för speltiteln.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Varje gång jag ser namnet på den där spelserien tänker jag "smuts"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Granter:

Varje gång jag ser namnet på den där spelserien tänker jag "smuts"

Ja, samma här. Jag tycker det är ett fånigt namn. Känns som något som är tänkt att tilltala P12:orna... "Ooooh smuts!!"

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Dirt, soil, mud, ground... Excrement? Klart det finns många tolkningar men jag har inget problem med namnet, gillar förövrigt serien

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Ja, samma här. Jag tycker det är ett fånigt namn. Känns som något som är tänkt att tilltala P12:orna... "Ooooh smuts!!"

Förstår inte sambandet med ålder? Är det ett överdrivet intresse för smuts bland tolvåringar där du kommer ifrån eller?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tycker dirt låter hekt ok, Sen nej det här spelet tilltalar inte p12or. finns inte många av dom ens minns t.ex pikes peak toyota tacoman!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Medlem

Jisses vad snyggt det ser ut numer

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Avstängd

Hoppas detta blir bättre än 3'an..3'an kändes så..sponsrat och stelt, kanske är meningen med spelet, att göra en massa reklam för diverse sponsor

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.