Sapphire Radeon RX 480 Nitro+ OC 4GB

Permalänk
Medlem

Sapphire Radeon RX 480 Nitro+ OC 4GB

Hej!

Jag lägger mitt Sapphire Radeon RX 480 Nitro+ OC 4GB till försäljning. Då det verkar vara bristvara på dessa kort pga "mining" så kanske någon som faktiskt "minar" har större nytta av kortet än jag som "endast" spelar med det.

Kortet fungerar perfekt och köptes från Netonnet i höstas. Jag ska ha ett kvitto liggandes men hittar inte det just nu, så man får se det som en bonus i så fall.

Det kan skickas, men slipper gärna. Jag kör hellre och möter upp om det är möjligt. Kortet finns utanför Helsingborg och jag kan ta mig en bit med bil.

Jag har tänkt mig 2500kr (plus ev frakt), eventuellt även ett byte till ett bättre kort med lite mellanskillnad kan vara intressant.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Budar 2000kr, kan köra å mötas där det passar

Permalänk
Medlem

2100kr, är i Helsingborg, har bil.

Visa signatur

en dator

Permalänk
Medlem

@Tokas: 2300kr, kan hämta var du vill att det ska hämtas. (Bor utanför HBG med.)

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

2350

Visa signatur

en dator

Permalänk

Kan man spela i 1440p?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Buden är noterade! Jag har fått bud via PM på 2500kr som i så fall måste skickas, som jag inte är så sugen på.

@djdennistm Min skärm är bara 1080p, så kanske någon annan har mer koll på 1440p än mig.

Permalänk
Skrivet av Tokas:

Buden är noterade! Jag har fått bud via PM på 2500kr som i så fall måste skickas, som jag inte är så sugen på.

@djdennistm Min skärm är bara 1080p, så kanske någon annan har mer koll på 1440p än mig.

Läste den funkar okej i 1440p men gtx 970 står sig ganska nära. Så satsar på köpa två gtx 970

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

2600 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

Läste den funkar okej i 1440p men gtx 970 står sig ganska nära. Så satsar på köpa två gtx 970

Ja, det blir säkert super.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem

Din länk hjälper tyvärr inte de som behöver ett grafikkort just nu. Eller vad var poängen med din länk?

Permalänk
Medlem

Jag lämnar Helsingborg ikväll, om du vill sälja den lokalt för 2350

Visa signatur

en dator