Spel för mina vänner och jag under Steam rean.

Permalänk
Medlem

Spel för mina vänner och jag under Steam rean.

Hej!

Jag och mina två vänner har tänkt att skaffa något roligt co-op eller multiplayer spel vi kan köra tillsammans nu under Steam rean men vi vet inte riktigt vad vi ska köpa. Vi har kollat på tex The Division och Dying Light men vi har ingen aning. Tips är väldigt välkomna och helst inte för dyrt heller, tack på förhand!

Spel vi har: H1Z1, CS, GMOD, Golf with Friends

Permalänk
Medlem

Golf with friends

Permalänk
Medlem

@DozeN: Har det också glömde bort och skriva

Permalänk
Medlem

Jag och mina polare köpte Arma 3 Apex och alla dlc:s. Det är nog ett av de bästa köpen jag gjort, älskar spelet även om det är några buggar. Kört både vanliga gamemodes typ king of the hill och liknande men även roleplay där man får köpa bilar och jobba

Permalänk

Borderlands 2 brukar ha nice pris under steamrean.
Jag och min brorsa hade riktigt kul med både ettan och tvåan!

Permalänk
Medlem

Portal 2, bara för 2 spelare men kostar 1.99€. Jag och en kompis köpte det och jag tyckte absolut att det var värt det. Gillar du pussel spel så köp!

Visa signatur

[4770k delid] [1080 EK] [PG348Q] [Custom loop][1.75TB SSD]

Permalänk
Medlem

Borderlands 2, Torchlight 2, Diablo 3, SEUM (mest för att tävla emot varandras tider), Dungeon defenders (ettan, inte tvåan), payday 2, Civilization 5 och 6.

Du kan kolla mina mest spelade spel. Rekommenderar de flesta över 10 timmar: https://steamcommunity.com/id/christley/games/?tab=all

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk

Sugna på att testa lite annan genre så Battleblock theater, Overcooked.

Permalänk
Medlem

Kanske rainbow six siege? Lite sugen på det själv...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6