Permalänk
Medlem

Ajdå, nybörjarmisstag av mig att posta en bild där namnet är med i sökvägen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guybrush82:

Aldrig sett spelet tidigare, och bilden var så liten så jag tänkte spara ner den och se om jag kunde förstora den, och då va ju bilden döpt till namnet på spelet: "Piranah Panic"

Här kommer en ny:

http://i.imgur.com/NpedOyT.jpg

nån duffyduck-historia ? haha

Permalänk
Medlem

Psycho Fox på master system.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Skrivet av Nioreh83:

Psycho Fox på master system.

Helt rätt!

You're up!

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Death rally?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

det har inte gått ett dygn på den bild som redan gäller.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

det har inte gått ett dygn på den bild som redan gäller.

whoops, läste fel.

Visa signatur

artstation: @anessabanovic
instagram: @anessabanovic_
twitter: @anessabanovic_
soundcloud: @anessabanovic

Permalänk
Medlem
Skrivet av korbevel:

whoops, läste fel.

Det är sånt som händer

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Death rally?

Skickades från m.sweclockers.com

Tyvärr fel. Tips, är ett spel på Sega Saturn

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Skrivet av Nioreh83:

Tyvärr fel. Tips, är ett spel på Sega Saturn

Då ingen verkar ha känt igen spelet googlade jag mig fram till att det måste vara Scorcher.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Då ingen verkar ha känt igen spelet googlade jag mig fram till att det måste vara Scorcher.

Korrekt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk

Gött. då kommer nästa här

Permalänk
Medlem

Outlaws <3

Permalänk
Skrivet av stixnuts:

Outlaws <3

stämmer bra det

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Pools of Radiance!!

Eller annat forgotten realms-spel från förr..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hmm, första tanken var någon av de tidiga Ultima-spelen, men det är fel spår det också eller?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Skrivet av Videoapan:

Pools of Radiance!!

Eller annat forgotten realms-spel från förr..

Skickades från m.sweclockers.com

Du är nära, riktigt nära skulle jag säga (och anledningen till att jag hitta det). Det är ett forgotten realms-spel och det är baserat på Gold Box engine precis som spelet du nämnde.
Om jag har rätt så är detta Neverwinter Nights och det tog jag inte på något mer än bruteforce då alla forgotten realms spelen hade olika färg på sitt ui och just Neverwinter Nights verkar vara det med guldram och 4 stenar

Permalänk
Medlem
Visa signatur

artstation: @anessabanovic
instagram: @anessabanovic_
twitter: @anessabanovic_
soundcloud: @anessabanovic

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Du är nära, riktigt nära skulle jag säga (och anledningen till att jag hitta det). Det är ett forgotten realms-spel och det är baserat på Gold Box engine precis som spelet du nämnde.
Om jag har rätt så är detta Neverwinter Nights och det tog jag inte på något mer än bruteforce då alla forgotten realms spelen hade olika färg på sitt ui och just Neverwinter Nights verkar vara det med guldram och 4 stenar

Nvm är rätt hehe

Permalänk

Gött. drar upp nästa spel då.

Permalänk
Skrivet av lanbonden:

Vi har passerat 24h så drar upp lite hints, det är en Doom clone (inte en av de bättre) som blivit släppt under två olika namn med några år imellan. Du får välja bland totalt 5 karakärer att spela som.
Jag har spelat det som demo från en 101demo skiva från pcgamer. Det finns som freeware nu.

Permalänk
Medlem

Man tycker ju man borde känna igen en Doom-klon från den eran, men nepp jag är tveksam till att jag har sett det nån gång förut...
Nyfiken på vad det är

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Skrivet av Roger W:

Man tycker ju man borde känna igen en Doom-klon från den eran, men nepp jag är tveksam till att jag har sett det nån gång förut...
Nyfiken på vad det är

Verkar varit svårare än jag trodde så langar en till bild.
Jag gissar på att poletten nog kan trillar ner när du ser en av de 5 karaktärerna man kan spela som

Skrivet av lanbonden:
Permalänk
Medlem

Nope, fortfarande ingen aning
... är det nån form av typ arena-shooter?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av lanbonden:

Verkar varit svårare än jag trodde så langar en till bild.
Jag gissar på att poletten nog kan trillar ner när du ser en av de 5 karaktärerna man kan spela som

https://i.solidfiles.com/X2VM6jdrQKxVr.png

In pursuit of greed?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Skrivet av xZistence:

In pursuit of greed?

Stämmer bra det.

Skrivet av Roger W:

Nope, fortfarande ingen aning
... är det nån form av typ arena-shooter?

Jag spelade bara demot vilket var singleplayer men det ska ha en multiplayer del också, hittar dock ingen info om den så antar den inte var så imponerande

Permalänk
Avstängd

Då lägger jag nästa spel. Gammal favorit

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR