Behöver hjälp att hitta ett bra hemmagym

Permalänk

Behöver hjälp att hitta ett bra hemmagym

Hejsan jag håller på att kika runt på hemmagym, just nu står det mellan Gorilla Sports (http://www.gorillasports.se/Kraftpaket-IRON-hemmagym-latsstat...) eller Hammer Sport AG's

Gorilla sports erbjudande känns nästan för bra att vara sann, man får med så mycket tillbehör för det priset om man jämför med Hammers. Någon som kanske har lite mer koll än mig som kan dela med sig utav sin erfarenhet/rekommendationer, hittade många negativa kommentarer om gorilla sports på flashback men de har fått bra recensioner på sin facebook sida 45 röster och 5/5 i betyg.

Alla kommentarer/råd är välkomna <3

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D (Artic Liquid Freezer 2 360) | MSI GeForce RTX 4090 24GB SUPRIM X | G.Skill 32GB DDR5 | Seasonic Vertex GX 1000W | Lian Li LANCOOL III | Samsung 49" Odyssey G9 | beyerdynamic dt 1990 pro | ADI-2-DAC FS |

Permalänk
Medlem

@Jetsetradioh: Får jag fråga varför du inte valt en internatinell stång (220cm) + tlilhörande vikter med 50mm hål?
Har du ont om plats så förstår jag, men jag skulle tro att ovanstående produkter står sig lite bättre än s.k. skolvikter/utrustning.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem

Rack för knäböj hade varit najs, böj, mark, pullups, bänkpress och militärpress är allt du behöver träna Pullups kan man fixa om du har möjlighet att fästa en stång i taket/väggen.