Defekt Asus 980Ti 6GB Matrix Platinum

Permalänk
Medlem

Defekt Asus 980Ti 6GB Matrix Platinum

Hej. Har ett fullt fungerande superskick gtx 9....... Skoja!

Då min tidigare affär med detta kort var en tråkig historia tänker jag se om det finns något intresse av ett defekt 980ti. Till reservdelar kanske alternativt kanske att någon kan få liv i det. Har bakat det en gång utan framgång. Fläktarna går upp i 100% och har aldrig lyckats få bild. Kortet är alltså relativt dött förutom att fläktarna funkar jäkligt bra. två av vingarna på ena fläkten är borta och enligt förra ägaren så glappar den första DP-porten (inget jag kunnat testa). Jag har gett upp iallafall och överlåter det till någon annan. Kortet hittas ej i GPU-Z eller enhetshanteraren. Har inte testat att flasha med nvflash då jag inte har något usb minne att göra en bootbar DOS med. Bilder kan fås vid behov.

Bud?

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

20+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyver:

noterat!!

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

Du kanske borde lägga upp 3dmark för ett Fury X eller så, bara för att glassa till annonsen?

Bjuder 30+frakt!

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkrik92:

Hej. Har ett fullt fungerande superskick gtx 9....... Skoja!

Då min tidigare affär med detta kort var en tråkig historia tänker jag se om det finns något intresse av ett defekt 980ti. Till reservdelar kanske alternativt kanske att någon kan få liv i det. Har bakat det en gång utan framgång. Fläktarna går upp i 100% och har aldrig lyckats få bild. Kortet är alltså relativt dött förutom att fläktarna funkar jäkligt bra. två av vingarna på ena fläkten är borta och enligt förra ägaren så glappar den första DP-porten (inget jag kunnat testa). Jag har gett upp iallafall och överlåter det till någon annan. Kortet hittas ej i GPU-Z eller enhetshanteraren. Har inte testat att flasha med nvflash då jag inte har något usb minne att göra en bootbar DOS med. Bilder kan fås vid behov.

Bud?

Läs hela annonsen här

100:- kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kelzzor:

100:- kan hämta.

noterat

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Du kanske borde lägga upp 3dmark för ett Fury X eller så, bara för att glassa till annonsen?

Bjuder 30+frakt!

Ja detta kort kom ju inte upp i samma OC direkt ;). Bästa kommentaren jag läst på länge xD!

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk

200:- + frakt

Visa signatur

Ryzen 5 3600X. 32GB Ram. Gtx 1070.

Permalänk

250, kan hämta i Malmö, varsom, närsom.

Visa signatur

Skåda e-penis: Antec Fusion | RM550x | B350m Mortar Arctic | Ryzen 1700 + Wraith RGB | 16GB LPX LED 3200Mhz@cl16 |10TB hd & 120GB ssd | Asus GTX770 DCU II OC | 2x120mm Silent Wings 3 | Win10x64 Pro
Skärmar: Pioneer KURO PDP-LX5090 | Asus VX239H-W |
Styre: Apple Alu Mini Keyboard | R.A.T.7 Contagion | Razer Scarab | DMC-CM1 + PCremote |
Ljud: Aurelia Magenta, 5 st | Anthem MRX 500 | Adire Audio Dharman Ported Sub | HyperX Cloud II |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shuffmeister:

200:- + frakt

Skrivet av Abnomynos:

250, kan hämta i Malmö, varsom, närsom.

Noterat

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Avstängd

300 :-

Visa signatur

AMD Ryzen 2700@4200 on AMD x370 with AMD Vega 64 ROG STRIX
Cpu kylare: Coolermaster Masterliquid 240
16Gb DDR4, Samsung Evo 850 512Gb
Konsol:Xbox One, New 3DS XL

Permalänk
Medlem

Bärjar bli värre än blocketannonser här nu. 300:- för ett kort som aldrig kommer starta. O defekta fläktar dessutom. herregud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av QboT:

Bärjar bli värre än blocketannonser här nu. 300:- för ett kort som aldrig kommer starta. O defekta fläktar dessutom. herregud.

Nått fel med att folk får buda det dom är villiga att betala för kortet? Det må vara defekt men för vissa kanske det är en kul grej att försöka få liv i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av QboT:

Bärjar bli värre än blocketannonser här nu. 300:- för ett kort som aldrig kommer starta. O defekta fläktar dessutom. herregud.

Du behöver inte bjuda bubbis. Jävla gnäll överallt. fläktarna funkar prima. Det är väl det enda som funkar på kortet.

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

Bjuder 300:- hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kelzzor:

Bjuder 300:- hämtar

Taget!

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C