Spelmöss, musmattor och headset (ev. byte mot ZA11)

Permalänk
Medlem

Spelmöss, musmattor och headset (ev. byte mot ZA11)

Hej!

Har haft en period då jag testat olika möss och musmattor så nu har det blivit dags att göra sig av med ett gäng. Skriver ut "bud från" som agerar reservationspris samt "köp nu"-pris (fraktkostnad tillkommer om det ska skickas) för mössen och headsetet, mattorna är det bara att buda loss på!

Skulle även vara intresserad av byte mot en Zowie ZA11 eller möjligen en Zowie FK1+ annars! Frågan är såklart fri om ni har andra bytesförslag, men kan inte komma på någonting annat av intresse på rak arm åtminstone.

Försök att hålla bud här i tråden tack!

Möss:

Kingston HyperX Pulsefire FPS: nyskick, stor men ändå lätt (95 g) mus som lämpar sig väl för palm grip. Bud från 250:-, köp nu för 400:-

Ozone Neon M50 Black: nyskick, trevlig mus som i princip har tagit den trogne IE 3.0:s form rakt av. Något högre reservationspris på den här då jag själv gillar den och kan behålla den som reservmus annars! Bud från 300:-, köp nu för 400:-

Razer Deathadder 2013: använd men bra skick, musfötter utbytta till Hyperglides. Bud från 150:-, köp nu för 300:-

Func MS-2: använd men bra skick, ytterliggare en stor ergonomisk mus men som har fler extraknappar och är lite tyngre än de övriga. Bud från 150:-, köp nu för 250:-

Zowie EC1 White (ej EC1-A utan äldre upplaga): halvtaskigt skick jämfört med övriga, lite trög scroll och är osäker på om förpackningen finns kvar. Fungerar förhoppningsvis som den ska annars men har inte haft den inkopplad på åratal! Tänker mig att jag skickar med den här på köpet vid köp av en annan mus om intresse finns, vill inte ta betalt för prylar som inte är i fint skick

Musmattor:

Musmattorna fastnade inte på bild men är i mycket gott skick och i stort sett bara testade.

QPAD UC-36: tygmatta med relativt hög friktion. Bud!

Turtle Beach Drift Large: mikrofibermatta, väldigt snabb. Bud!

Fnatic Gear Focus XL: väldigt mjuk tygmatta vars hastighet kan beskrivas som någonstans mellan de två mattorna ovan, men snabbare än exempelvis Steelseries QCK. Bud!

Ozone Ground Level Medium: tygmatta vars yta känns väldigt lik Fnatic Focus. Bud!

Zowie Spawn (lite osäker på exakt modell men antagligen P-TF Speed Medium): lite hårdare matta, något sliten och förpackning saknas. Följer med på köpet vid köp av någon annan produkt om någon vill ha den!

Headset:

Turtle Beach Recon 100: nyskick (har suttit på huvet några minuter) förutom att katten har gnagit lite på micken! Inte så hemskt illa som synes på bild och inget som påverkar funktionen. Bud från 100:-, köp nu för 300:-

För specifikationer hänvisar jag vänligen till Google men om ni funderar på något allmänt som inte täcks in av mina små kommentarer om produkterna så är det bara att fråga i tråden eller PM! Samtliga produkter har originalförpackning om inget annat anges och kan skickas eller hämtas hos mig i Lund!

Mvh Petter

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Fnatic Gear Focus XL 50kr börjar jag på.
Hämtar

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

Det råkar väl inte vara en ec2 evo? Lägger iaf ett bud på 40kr+frakt.

Visa signatur

Jag är värdelös på att stava.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SAnDis:

Fnatic Gear Focus XL 50kr börjar jag på.
Hämtar

Noterat!

Skrivet av johan450:

Det råkar väl inte vara en ec2 evo? Lägger iaf ett bud på 40kr+frakt.

Nix det är en vanlig EC1, tror att det är den första modellen dvs. den som kom före EC1 evo! Vill du ändå ha den?

Permalänk
Medlem

Kingston HyperX Pulsefire FPS 250kr
+ Mitt första svar Fnatic Gear Focus XL 50kr

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem
Skrivet av CeLL:

Nix det är en vanlig EC1, tror att det är den första modellen dvs. den som kom före EC1 evo! Vill du ändå ha den?

Läste tillockmed fel på storleken, håller kvar budet iaf

Visa signatur

Jag är värdelös på att stava.

Permalänk
Medlem

150kr frakt inkl för Func MS-2

Permalänk
Medlem
Skrivet av SAnDis:

Kingston HyperX Pulsefire FPS 250kr
+ Mitt första svar Fnatic Gear Focus XL 50kr

Skrivet av johan450:

Läste tillockmed fel på storleken, håller kvar budet iaf

Om ingen annan visar intresse innan imorgon (onsdag) kväll så är grejerna era!

Skrivet av Zapa:

150kr frakt inkl för Func MS-2

Om du bumpar upp det till 150 kr + frakt så gäller detsamma för dig

Förövrigt så kan mössen skickas med postens "Blå påse S" för 35 kr om ni vill ha billig frakt och inte bryr er om förpackningen!

Permalänk
Medlem

Kan inte redigera annonsen men nu är följande preliminärt borta:

Kingston HyperX Pulsefire
Func MS-2
Zowie EC1
Qpad UC-36
Fnatic Focus XL
Zowie Spawn

Permalänk
Medlem

Ovanstående affärer är slutförda så det som återstår nu är:

Möss:
Ozone Neon M50
Razer Deathadder 2013

Musmattor:
Turtle Beach Drift Large
Ozone Ground Level Medium

Headset:
Turtle Beach Recon 100

Skulle fortfarande vara intresserad av att byta mot/köpa en Zowie ZA11 också