Hjälp med powerlevel Season 11 Daiblo 3

Permalänk
Avstängd

Hjälp med powerlevel Season 11 Daiblo 3

Ville testa Necromancer och tycker att den var kul, men vill, eh... byta kön. Så är det någon vänlig själ som vill powerlevla min manliga Necromancer skulle jag bli glaa!

Vresiberba#2940

Permalänk
Medlem

Måste finnas lämpligare forum än detta.

När jag söker powerlevel brukar jag antingen kolla i general-chatten eller så har sweclockers eN egen clan "SWEC", där är det alltid folk inloggade och oftast är det någon som inte har några problem med atthjälpa till

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dakkie:

Måste finnas lämpligare forum än detta.

När jag söker powerlevel brukar jag antingen kolla i general-chatten eller så har sweclockers el egen clan "SWEC", där är det alltid folk inloggade och oftast är det någon som inte har några problem med atthjälpa till

Kollade men hittade inget annat forum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VresiBerba:

Ville testa Necromancer och tycker att den var kul, men vill, eh... byta kön. Så är det någon vänlig själ som vill powerlevla min manliga Necromancer skulle jag bli glaa!

Vresiberba#2940

Tjo!
Hoppa in hos oss på GrumpyGaming.net så kan vi hjälpa dig!
Antingen så kan du göra en tråd i forumet, eller så kan du hoppa in på Discorden och säga hej, och vad du behöver, så kan säkert någon hjälpa dig.

Se signatur för länkar.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör