Wheel of Time game...

Permalänk
Avstängd

Wheel of Time game...

Är denna sida säker att använda och köra grejer från?
http://wheeloftimegame.webs.com/

Är det någon här som testat originalspelet och vet mer om detta?
Finns det flera?

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

@Mizzarrogh:
Vet inget om den där hemsidan. Men jag äger spelet i kartong för att jag hittade det på tradera. Spelade lite för många år sedan, det är väl.. vad det är Det viktiga är förstås att det är WoT =] Rättigheterna till att göra spel och serier har åkt fram och tillbaka genom åren, ibland pratas det om att något är på gång och sen dör det. Jag vill nog helst inte ha något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@Mizzarrogh:
Vet inget om den där hemsidan. Men jag äger spelet i kartong för att jag hittade det på tradera. Spelade lite för många år sedan, det är väl.. vad det är Det viktiga är förstås att det är WoT =] Rättigheterna till att göra spel och serier har åkt fram och tillbaka genom åren, ibland pratas det om att något är på gång och sen dör det. Jag vill nog helst inte ha något.

Av allt att döma blir det faktiskt en serie av WoT från Sony, så det är bara att hoppas att de får en riktigt fläskig budget att leka med.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

@Jonny Myran: well, shit.

Permalänk
Medlem

@Gustenrocks:

Jupp Ska bli intressant att se hur de löser "weaving" rent visuellt.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Ha svårt att se hur man gör ett bra spel av Wheel of time.
Förstå mig rätt Wheel of time serien är makalöst bra.
Vi pratar om ett action rpg som borde nästan vara i det närmaste linjärt. (main story på hundratals timmar gameplay, filmsekvenser och dialogs på liknande siffror. För att få ett spel som inte bara filar på händelserna)

Har spelat det gamla WOT spelet, som tråden handlar om i tiderna.

Edit: vet inte heller hur man gör en tv serie av det, som inte skulle hålla på tills Rand faktiskt blir reborn..

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem