Permalänk
Medlem

ASRock X370 Taichi

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Inet
Skrivet av Purrfected:

Kollar med inköpsavdelningen och återkommer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Purrfected:
Skrivet av Inet:

Kollar med inköpsavdelningen och återkommer!

Eftersom vi inte har ASRock i sortimentet idag så behöver vi kolla med ansvarig inköpare för moderkort som såklart är på semester en vecka till så kommer dröja lite längre för svar.. Bara så du vet att vi inte glömt av dig

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Eftersom vi inte har ASRock i sortimentet idag så behöver vi kolla med ansvarig inköpare för moderkort som såklart är på semester en vecka till så kommer dröja lite längre för svar.. Bara så du vet att vi inte glömt av dig

Attans osis!

Måste beställa idag för o kunna använda 10% rabatt koden jag fick av er.
Får bli ett Gigabyte Gaming 5 istället tack för svar iaf!

Du skulle kunna få svara på om Vega 64 ROG Strix kommer upp för förbokning idag om du kan dock

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite. Visst är det så att varken asrock eller powercolor finns representerade i Sverige alls ? Kommer asrock återkomma eller vad tror ni ?

Visa signatur

Gaming: CM storm sniper, FSP Aurum 750W, Asrock X370 Taichi, Ryzen 5 1600, 2x8GB Crucial Tactical 3000Mhz, ASUS Radeon RX Vega 56 ROG Strix, Soundblaster ZBrandvägg: SUGO SG13B-Q, Corsair SF450 450Watt, Noctua NH-L9x65, Xeon e3-1220L 1,1Ghz, 2xSAMSUNG 4GB DDR3L ECC RAM, 2.5 HDD WD AV-25 320GBLab Server:Yeong Yang yy-0221, antec signature 650W, TYAN S2469, 2xOpteron 2600 Noctua NH-U9DO, 8x1GB ECC REGHTPC: Silverstone GD09, AsRock Killer x370, Ryzen 2400g, 2x8GB Crucial Tactical 3000Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr. MASS:

Lånar tråden lite. Visst är det så att varken asrock eller powercolor finns representerade i Sverige alls ? Kommer asrock återkomma eller vad tror ni ?

Asrock finns i andra affärer, så asrock finns. Powercolor vet jag inget om.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daark:

Asrock finns i andra affärer, så asrock finns. Powercolor vet jag inget om.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag fick inte tag i asrock x370 Taichi någonstanns i Sverige. Endast proshop hade den i Danmark. Jag beställde tillslut från Tyskland.

Visa signatur

Gaming: CM storm sniper, FSP Aurum 750W, Asrock X370 Taichi, Ryzen 5 1600, 2x8GB Crucial Tactical 3000Mhz, ASUS Radeon RX Vega 56 ROG Strix, Soundblaster ZBrandvägg: SUGO SG13B-Q, Corsair SF450 450Watt, Noctua NH-L9x65, Xeon e3-1220L 1,1Ghz, 2xSAMSUNG 4GB DDR3L ECC RAM, 2.5 HDD WD AV-25 320GBLab Server:Yeong Yang yy-0221, antec signature 650W, TYAN S2469, 2xOpteron 2600 Noctua NH-U9DO, 8x1GB ECC REGHTPC: Silverstone GD09, AsRock Killer x370, Ryzen 2400g, 2x8GB Crucial Tactical 3000Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr. MASS:

Jag fick inte tag i asrock x370 Taichi någonstanns i Sverige. Endast proshop hade den i Danmark. Jag beställde tillslut från Tyskland.

Jaha, trodde dem var svenska. Hur mycket kostade det att köpa frpn Tyskland? Och var?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daark:

Jaha, trodde dem var svenska. Hur mycket kostade det att köpa frpn Tyskland? Och var?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag gav 237€ från mindfactory i Tyskland. Den billigaste på prisjakt som hade den i lager vid det tillfället var proshop och den kostade då 2900:-. Men nu har tydligen flera den för så lågt som 2290:-.

Visa signatur

Gaming: CM storm sniper, FSP Aurum 750W, Asrock X370 Taichi, Ryzen 5 1600, 2x8GB Crucial Tactical 3000Mhz, ASUS Radeon RX Vega 56 ROG Strix, Soundblaster ZBrandvägg: SUGO SG13B-Q, Corsair SF450 450Watt, Noctua NH-L9x65, Xeon e3-1220L 1,1Ghz, 2xSAMSUNG 4GB DDR3L ECC RAM, 2.5 HDD WD AV-25 320GBLab Server:Yeong Yang yy-0221, antec signature 650W, TYAN S2469, 2xOpteron 2600 Noctua NH-U9DO, 8x1GB ECC REGHTPC: Silverstone GD09, AsRock Killer x370, Ryzen 2400g, 2x8GB Crucial Tactical 3000Mhz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dr. MASS:

Lånar tråden lite. Visst är det så att varken asrock eller powercolor finns representerade i Sverige alls ? Kommer asrock återkomma eller vad tror ni ?

Efterfrågan på AsRock moderkort är inte tillräckligt stort i Sverige, så de svenska distributörerna har slutat tillhandahålla AsRock´s utbud.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peppar2014:

Efterfrågan på AsRock moderkort är inte tillräckligt stort i Sverige, så de svenska distributörerna har slutat tillhandahålla AsRock´s utbud.

Hmmm man tyckte det kunnde vara hela Norden och en distributör, men aja.
Intressant att Proshop (danskt) har ett så gigantiskt utbud. Kanske för att de ligger sånära Tyskland och därmed säljer fler märken. De har ju även en tysk hemsida såg jag nu.

Visa signatur

Gaming: CM storm sniper, FSP Aurum 750W, Asrock X370 Taichi, Ryzen 5 1600, 2x8GB Crucial Tactical 3000Mhz, ASUS Radeon RX Vega 56 ROG Strix, Soundblaster ZBrandvägg: SUGO SG13B-Q, Corsair SF450 450Watt, Noctua NH-L9x65, Xeon e3-1220L 1,1Ghz, 2xSAMSUNG 4GB DDR3L ECC RAM, 2.5 HDD WD AV-25 320GBLab Server:Yeong Yang yy-0221, antec signature 650W, TYAN S2469, 2xOpteron 2600 Noctua NH-U9DO, 8x1GB ECC REGHTPC: Silverstone GD09, AsRock Killer x370, Ryzen 2400g, 2x8GB Crucial Tactical 3000Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr. MASS:

Hmmm man tyckte det kunnde vara hela Norden och en distributör, men aja.
Intressant att Proshop (danskt) har ett så gigantiskt utbud. Kanske för att de ligger sånära Tyskland och därmed säljer fler märken. De har ju även en tysk hemsida såg jag nu.

Har även handlat från Proshop flertal gånger och har absolut inget problem med dom. Dock så har jag lyckligtvis klarat mig från support och service ärenden.
Tror dock att distansköplagen gäller om företaget inriktar sig mot den svenska marknaden, eftersom de har ett svesnkt org nr med. Så bör det inte vara någon fara.
http://www.allabolag.se/5020745294/proshop-aps

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dr. MASS:

Hmmm man tyckte det kunnde vara hela Norden och en distributör, men aja.
Intressant att Proshop (danskt) har ett så gigantiskt utbud. Kanske för att de ligger sånära Tyskland och därmed säljer fler märken. De har ju även en tysk hemsida såg jag nu.

De är ett danskt företag, så de kan använda helt andra distributörer än svenska återförsäljare.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Inet
Skrivet av Purrfected:

Attans osis!

Måste beställa idag för o kunna använda 10% rabatt koden jag fick av er.
Får bli ett Gigabyte Gaming 5 istället tack för svar iaf!

Du skulle kunna få svara på om Vega 64 ROG Strix kommer upp för förbokning idag om du kan dock

Får tyvärr inte gå ut med någon info om Vega

Skrivet av Dr. MASS:

Lånar tråden lite. Visst är det så att varken asrock eller powercolor finns representerade i Sverige alls ? Kommer asrock återkomma eller vad tror ni ?

Kan tyvärr inte riktigt svara på det utan får invänta ansvarig inköpare som är tillbaka nästa vecka!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet

Har fått besked nu att tyvärr är ASRock inget som vi kommer lägga upp i dagsläget.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

@Inet: Trist! Men bra att veta, fick bli en Gaming K7 för mig istället, inte lika mycket VRM, men ska nog duga! Tack för svar

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.