Nvidia Shield Controller V1 Oöppnad förp.

Permalänk
Medlem

Nvidia Shield Controller V1 Oöppnad förp.

Säljer en Nvidia Shield Controller V1, var tänkt att användas men blev aldrig av.
Den är helt oöppnad och har endast legat undanstoppad i förråd.

Priset inkluderar frakt via Postnord (skickas som REK, spårbart och försäkrat).
Kan även skickas som Blocketpaket mot en pristillägg på 20 Kr.
Betalning sker via Swish el. Banköverföring om frakt med Postnord önskas, vill ni ha den skickad med Blocketpaketet så betalas den vid uthämtning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig ge 200kr

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk

Jag budar 250 :- för krabaten.

Visa signatur

En shot på det, tack

Permalänk
Medlem

Ni som budar eller annars är intresserade, priset som jag angivit är inkl frakt (kontrollen 237kr + frakt 113kr = 350 kr).

Exempel bud enligt senaste kommentar:
bud 250kr + frakt 113kr = 363kr inkl frakt (13kr överpris enl. mitt angivna pris).

Skickar endast via posten som REK (113kr) eller Blocketpaketet (134kr), då det garanterar ett snabbt och säkert sätt för köparen att få kontrollen och undika ev. problem med borttappade paket el dylikt.

Är ni intresserade av att köpa kontrollen till angivet pris skriv ett pm så tar vi det där, har ni övriga frågor är ni välkomna att kommentera här i tråden.

Permalänk

Ah, det var en saftig fraktavgift. Men jag är intresserad att köpa den sammanlagt för 350 :- isf.

Visa signatur

En shot på det, tack