Oöppnat/oanvänt nätverkskort Intel Gigabit CT Desktop Adapter (EXPI9301CT)

Permalänk
Medlem

Oöppnat/oanvänt nätverkskort Intel Gigabit CT Desktop Adapter (EXPI9301CT)

Hej!

En helt oöppnat och oanvänt Intel Gigabit CT Desktop Adapter (EXPI9301CT) nätverkskort säljes, se följande länk på Prisjakt: Intel Gigabit CT Desktop Adapter (EXPI9301CT)

Kan hämtas på plats i Partille med betalning i form av Swish överföring på plats (tar ej emot kontanter).
Alternativt så kan jag skicka det som ett spårbart paket med Postnord där frakt på 53kr tillkommer som köparen betalar, i det fallet skickar jag paketet efter mottagen betalning i form av Swish eller banköverföring.

Budgivning kan ske i den länkade tråden som avslutas efter en vecka om jag inte angiver någonting annat i tråden. Jag reserverar mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

150kr+frakt

Visa signatur

Chassi:NZXT Switch 810 White PSU:CM V-Series Mobo:ASUS Z170 PRO GAMING CPU:i7-7700K Kylare:CoolerMaster Air Maker 8 RAM:Corsair 16GB DDR4 3000MHz GPU:Asus 1070 SSD: 6x Samsung 830 128GB RAID10 in IcyDock HDD:Seagate/WD->21TB & LSI 9211 Controller OS:unRAID + 2x Virtual Gaming Win10 Tillbehör:Logitech G402, DeathAdder Chroma / QPAD MK-85 / Sennheiser Momentum 2.0 Wireless Skärmar:BenQ 24" LCD+Oculus Rift Mobiler:LG G6 + Samsung S6 Edge + Gear VR SM-R323 HTPC:Raspberry Pi3 LibreELEC Network:Cisco / HP / Meraki

Permalänk
Medlem

Budet av cncepic har dragits tillbaka så det går fortfarande att köpa denna för 150kr+frakt.